Ga naar inhoud

Internet verrassend traag


Gast

Aanbevolen berichten

Beste lezer

Mijn internet is super traag. Ik download aan 450 kb/sec terwijl scarlet ons 50 mb/s beloofd. Ik heb ook eerst een speedtest gedaan op speedtest.net en die zei dat ik aan de 47 mb per seconde zat.

Weet iemand hoe ik dat kan oplossen? Ik ben verbonden met het 5.0 netwerk en heb niet veranderd tussen de speedtest en de download

mvg,

Jonas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je een test uitvoert met speedtest.net, wordt eerst gezocht naar een snelle server bij jou in de buurt. Die 47 mbps zal dan je maximale downloadsnelheid zijn.

Nu ben je iets aan het downloaden waarbij je downloadsnelheid niet boven de 450 kbps komt. Dat kan heel goed. De vraag is wat, en vooral waarvandaan je dat bestand of die bestanden aan het downloaden bent. Wanneer je iets downloadt van een druk bezette/overbelaste of trage server, dan zal de downloadsnelheid laag zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.