Ga naar inhoud

outlook start niet op


serjo

Aanbevolen berichten

Goede morgen,

 

Mijn outlook start niet meer op:

 

- officeschijf opnieuw geplaatst, keuze gemaakt herstellen.

- pst-bestand laten herstellen met programma van outlook: geen resultaat.

- ik kan dus bij geen enkele map en ook niet bij mijn adresbestand.

 

Hoe moet het nu ?

 

outlook.jpg.2bed25a77f24067d0e5bd9cb04b23b91.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je programma zoekt - om op te starten - naar het archive1.pst-bestand. - maar kan dit niet meer vinden.

 

Ik denk dat je dus op zoek moet gaan naar pst-bestand om dan aan te geven dat hij dàt bestand moet gebruiken.

 

Kijk eens bij je C > Users > Serjo > appData > local >  microsoft > outlook-map of er nog een pst-bestand staat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

vertaal even: vond je het pst-bestand? gaf je je het aan?

 

maar het lukte niet - euh kreeg je een foutmelding?

 

De oplossing is dan van een nieuwe (outlook)account aan te maken en dan de gegevens van dat oude pst-bestand te proberen te importeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen start outlook terug op, raar maar waar !

Wat heb ik gedaan:

- outlook bestand opgezocht in de programma-files.

- eigenschappen nagegaan.

- compatibiliteit uitgevoerd.

- outlook startte op.

Maar plots verschijnt daar een venster van Norton.

En ik heb een sterk vermoeden dat Norton, zoals eerder ook al gemerkt: problemen geeft bij de opstart.

Voor alle veiligheid ga ik alle adresbestanden kopiëren naar mijn telenet webmail.

Verder hoop ik alle mappen ook op de server van webmail telenet te kopiëren.

Toch bedankt voor alle tips en reacties !

 

serjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Passer,

 

Toch blijven het gekke toestanden.

Outlook uitgeschakeld, terug aan: melding: outlook kan niet opgestart worden, sluit windows en outlook af en start opnieuw op.

Lukt niet. Tot dat jij een antwoord stuurt, ik krijg melding links onderaan in de taakbalk, klik op het kleine icoon van inkomende mail en daar start outlook weer probleemloos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk nu aan twee zaken:

a. het is misschien niet slecht je Office eens opnieuw te installeren (herstellen)

b. het kan ook allemaal met malware en/of spyware, virus te maken hebben. 't Is misschien niet slecht van daar eens een controle op te laten doen - je verliest er tenslotte niets mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.