Ga naar inhoud

Registratie Kijk.nl


Aanbevolen berichten

Wij zijn met vakantie , en mijn vrouw wilde graag naar uitzending gemist / NCIS Los Angeles  kijken

Daar voor moest ik mij registreren bij : Kijk nl

Dat ging niet goed denk ik want we kregen niets te zien .Heeft dat er mee te maken dat jullie mij ooit eens hebben geholpen om voor eens en altijd

uit Facebook te komen ?

Want volgens mij moet ik voor kijk .nl ook nog betalen ?

Dus heb ik in configuratiescherm gekeken of ik deze actie helemaal ongedaan kon maken .

Maar ik heb niets kunnen vinden ( Toch mislukte  registratie ? )

Daarna kreeg ik meldingen van Salamon ( kijk.nl ?? )

En ook dit kan ik nergens weer terug vinden .

 

Daarom heb ik maar een systeemherstel gedaan .

Het vreemde is dat ik na systeemherstel niet meer de browserGoogle Ghrome kan openen

Het is natuurlijk weer een lekker verwarrend verhaal , maar mijn vertrouwen in jullie is groot  !!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stap 1:
Klik op Start → Configuratiescherm → Een programma verwijderen
Rechtsklik

  • Google Chrome


en kies Verwijderen


Stap 2:
Ga naar Start > Configuratiescherm > Software "Programma's en Onderdelen".
Selecteer Google Chrome en verwijder deze geheel van de computer.

Download vervolgens 548952a2aa423-Google-Chrome-Chromium-icoOld Chrome Remover naar bijvoorbeeld het bureaublad.

  • Klik met de rechtermuisknop op OldChromeRemover-0.5 en kies voor de optie uitvoeren als administrator.
  • Er verschijnt nu een zwart commandprompt scherm, wacht vervolgens tot de onderstaande melding verschijnt.

5489538cc672f-Old-Chrome-Removeer.png

  • Druk vervolgens op de toets Y om de verouderde versie(s) van Google Chrome te verwijderen.
  • Wanneer dit gereed is klikt u op een willekeurige toets, b.v. de spatiebalk om het programma te sluiten.
  • Herstart de computer en download Google Chrome en installeer deze opnieuw.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • dorado gesloten en geopend dit topic

Zo ver ik het op de site van Kijk.nl kan bepalen, kun je een gratis account aanmaken. Verder geven ze ook aan dat ze alleen de rechten hebben van Nederlandse producties en filmen. Dit betekent dat wanneer je in het buitenland zit en dus via een buitenlands ip-adres werkt, sommige programma's, series of films niet kunt bekijken.

Sanoma is het grote uitgeversbedrijf wat oa achter Kijk.nl zit. Vandaar dat account. Ik zou even contact opnemen met de kantenservice van Sanoma:

 

"Als je jouw account daadwerkelijk wilt verwijderen kan je contact opnemen met de klantenservice van het merk waarvoor je jouw Sanoma Account gebruikt. De klantenservice kan je account dan voor je verwijderen. Een andere optie is om je account niet meer te gebruiken, je account kan na 18 maanden worden verwijderd uit de database van Sanoma|SBS. "

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.