Ga naar inhoud

Opstartwachtwoord


Reetsenbakker

Aanbevolen berichten

Ik wens mijn Hp-laptop op te starten zonder invoeren van een paswoord. Het vinkje bij "Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven...." is uit. Niettegenstaande dat vraagt de pc, bij opstarten , op regelmatige tijdstippen : "Uw paswoord in verouderd, voer een nieuw paswoord in"...... Kan ik dit ergens voorkomen? Een paswoord heb ik niet nodig en wil dat de laptop opstart zonder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reetsenbakker,

welkom op PCH !

 

Dat vinkje is om je windows op te starten en het bericht 'uw paswoord is verouderd,...' doet me eerder denken aan je ww voor je microsoft-account.  ('k zou dàt wachtwoord als eens gaan resetten)

 

Maar misschien vind je hier wel goede tips?  Hoe automatisch inloggen in Windows

 

Het is toch ook niet nadat je schermbeveiliging is aangegaan?  (controleer ook even bij je sign-in-options (aanmeldopties) of het terugkomen uit slaapstand geen wachtwoord vereist - zo ja: schakel het uit)

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Passer zei:

het bericht 'uw paswoord is verouderd,...' doet me eerder denken aan je ww voor je microsoft-account. 

 

Dat denk ik ook. HIER lees je hoe je het wachtwoord wijzigt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.