Ga naar inhoud

Candy crush soda saga start niet


Aanbevolen berichten

Ik ben doorgestuurd door Dorado.

 

ik krijg dit spel niet opgestart op mijn PC. Op mijn laptop geen enkel probleem en daar staat ook Windows 10 op.

Ik heb vandaag Malwarebytes laten lopen en hij heeft er 8 bedreigingen uitgehaald. maar ik probeerde het spel opnieuw te starten maar tevergeefs. Ik dacht om eens naar een update te zoeken in Windows Store, maar die start ook niet op????

 

kunnen jullie mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Zou je het logje van Malwarebytes willen plaatsen:

 

  • Open Malwarebytes opnieuw.
  • Klik nu op de tab "Rapporten".
  • Klik op "Scanrapport".
  • Klik op de knop "Rapport bekijken", daarna op "Exporteer" en kies de optie tekstbestand (*.txt).
  • Geef de naam MB Scanlog als bestandsnaam voor het opslaan van het logbestand en klik op "Opslaan".
  • Sluit de melding "Uw bestand is met succes geëxporteerd" door op OK te klikken en daarna op "Sluiten".
  • Het bestand MB Scanlog.txt is nu op je bureaublad opgeslagen.

 
MalwareBytes' Anti-Malware logbestand plaatsen
 

  • Voeg het logbestand MB Scanlog.txt(dat je hebt opgeslagen op het bureaublad) als bijlage toe aan het volgende bericht. (Het resultaat van de scan kan je tevens terugvinden in Malwarebytes Anti-Malware bij "Rapporten").

 
Wil je deze handleiding uitgebreid bekijken, dan kan dit via de PC Helpforum-video op deze locatie.

 

 

Doe het volgende eens voor je probleem met Windows Store: https://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/apps_windows_10-winapps/foutmelding-installeren-apps/35b99db8-d3b1-49d5-b60a-6ad3f00cd28f

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Tjoeptjie zei:

Nee, ik krijg geen melding...

Het bizarre is ook dat het spel er op staat tussen mijn apps, maar toch kan ik het downloaden?!  

Heb je Candy crush ook al eens verwijderd pc herstart en dan via Store op nieuw gedownload.

En welke wil je:

Candy Crush Saga

Candy Crush Soda Saga

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

    Klik op de Startknop.
    Klik op Instellingen.
    Klik, in het venster dat verschijnt, op Systeem > Apps en onderdelen.
    Een overzicht van de apps op de computer opent. Klik op de app die u wilt verwijderen.
    Klik op Verwijderen > Verwijderen.

 

 

Bij de nieuwste versie van Windows 10 gaat het zo:
   Klik op de Startknop.
    Klik op Instellingen.
    Klik, in het venster dat verschijnt, op Apps > Apps en onderdelen.
    Een overzicht van de apps op de computer opent. Klik op de app die u wilt verwijderen.
    Klik op Verwijderen > Verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.