Ga naar inhoud

Laptop gebruikt veel geheugen


Gast

Aanbevolen berichten

Beste,

Mijn laptop gebruikt HEEL VEEL geheugen. Hij zit rond de 50% als ik hem gewoon op het bureaublad heb staan.

Ik heb hier vroeger nog eens dit probleem gehad en toen zijden jullie dat het geen kwaad kon maar ik heb er echt last van. Ik kan niet eens een game spelen want dan komt er superveel lag door. Vroeger had ik dit probleem niet en had ik ook geen lag. 

Mvg,

Jonas

Speccy logje:

http://speccy.piriform.com/results/6YzoECmaZrPtiBGkQQaVFaH

 

HDTune resultaat komt er aan als die klaar is

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Download de 577bf0efb8088-FRST.png&key=17a8e1ee47f9dFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.


Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry,

Ik was even glad vergeten dat ik hier nog op moest antwoorden. Ik had de mail van uw reactie aangekregen en deze zo ook gelezen en ik dacht laat mij dat morgen doen...

En ja zoals je weet uitstel is afstel (in dit geval gewoon vergeten)

Maar genoeg gezeurd nu. Hierbij de bestandjes:

Addition.txt

FRST.txt

 

Mvg Jonas

Ps. Nogmaals sorry :(

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

die zijn er inderdaad nog :(

Ik zit nu bij de 33% van geheugen als ik niets heb openstaan (behalve taakbeheer dan)

ik speel voorlopig een andere game maar de game die ik echt graag speel heeft nog steeds lag. Al is het een petieterig beetje geminderd. Ook merkte ik toen dat norton ongeveer 8% gebruikte toen ik heb in stille modus had gezet.....

aangepast door jonasthegamer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Doe het volgende;

 

Klik met de rechtermuisknop op de startknop en klik op uitvoeren, type hier het commando msconfig gevolgd door enter.

  • Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Taakbeheer openen"
  • Schakel bij het tabblad opstarten nu alles items uit door deze één voor één te selecteren en op "Uitschakelen" te klikken. <== Noteer wel eerst welke zijn aangevinkt.
  • Klik rechtsboven op "X" daarna op "OK" en herstart de computer.

 

 

Hoe gaat het nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar 1 procent minder....

Dat zal wel toeval zijn. Ik had dit al eerder gedaan om de opstarttijd te bevorederen. De enige die nog aanstonden waren:

 - ETD.... (van mijn touchpad)

 - HD Audio background process

 - Java Update scheduler

 - Realtek HD Audio configuratie

 

Ik heb deze terug ingeschakeld omdat het niets heeft geholpen nadat i de laptop heropstarte...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ander onderwerp?

Bedoelt u het oorspronkelijke?

Ik dacht dat ik een nieuw topic moest starten omdat dat topic al redelijk oud is...

 

Mvg,

Jonas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.