Ga naar inhoud

google plus of Google fotos


vaes

Aanbevolen berichten

Via een app "google plus of google photos"  sla ik regelmatig al mijn foto's op in de cloud en verzamel ze per jaar onder diverse onderwerpen. Zodoende kon ik al mijn foto's raadplegen zowel via mijn  tablet (IOS) als via mijn PC.   Maar onlangs kan ik mijn googleplus  fotos niet meer oproepen via mijn pc, enkel nog via tablet.  Op mijn PC krijg ik enkel een vroegere versie te zien met foto's en albums van 2003 t/m 2008, maar geen recentere !  Wat kan ik hieraan doen ?

 

Met dank,

 

Vaes

 

PC met WIndows 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via Google Chrome klik ik op het icoon "Google plus photos"  en daar krijg ik enkel een aantal oudere  albums te zien.  Nog iets : bij "alle apps" staat ook een icoon "google photos backup", maar als ik daarop klik gebeurt er niets.

 

 

VAes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-6-2017 om 21:50, vaes zei:

Via een app "google plus of google photos"  sla ik regelmatig al mijn foto's op in de cloud

 

Het is niet google plus of google photos, je moet zeker zijn om welke app het gaat, zie onderstaande artikelen.

 

(20 juli 2015) Goodbye Google+ Photos, hello +Google Photos!

Quote

In mei is Google Foto's gelanceerd en op 1 augustus  stopt  Google+ Foto's  - aanvankelijk op Android en kort daarna op internet en iOS.

 

(21 juli 2015) Google stopt vanaf volgende maand met Google+ Photos.

 

Quote

Google+ Photos zal vanaf 1 augustus niet meer werken op Android en zal in de tijd daarna stoppen op iOS en in de browser. Daarmee vervalt ook de mogelijkheid om foto's van smartphones automatisch te uploaden naar Googles sociale netwerk; foto's komen met de automatische upload terecht op photos.google.com. Gebruikers van Google+ Photos zien een melding om de app van Google Photos te downloaden.

 

Op 12-6-2017 om 21:50, vaes zei:

Zodoende kon ik al mijn foto's raadplegen zowel via mijn  tablet (IOS) als via mijn PC.   Maar onlangs kan ik mijn googleplus  fotos niet meer oproepen via mijn pc, enkel nog via tablet.

 

De reden dat via iOS apparaat foto's oproepen wel mogelijk is, komt doordat de juiste app wordt gebruikt.

 

Desktop uploader.

Helpcentrum Google Foto's.

 

 

In verband met privacy gebruik ik zelf géén Google Foto's, lees dit (08 juni 2015) artikel.

 

 

 

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Via de hierbovenvermelde koppeling "Desktop uploader" probeerde ik in te loggen en stelde vast dat ik hier een ander mailadres en ander wachtwoord had dan op mijn tablet. Vroeger had ik al eens een account aangemaakt, maar besefte het nu niet meer.  Kortom : door op mijn pc in te loggen met de gegevens van mijn tablet kwam ik op de juiste site terecht.  Aldus probleem opgelost met dank voor jullie hulp.

 

Vaes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.