Ga naar inhoud

Probleemmelding bij opstarten laptop.


joe1

Aanbevolen berichten

Probeer al dit eens: ga (re klikken op je windowsknop links onder) naar apparaatbeheer

en daar naar je muis.

 

Klik eens rechts op je muis (die onder 'Muizen en ander aanwijsapparaten'  zal staan)

en kies voor Stuurprogramma bijwerken:  Plaatje.jpg.fb9f35f74be4a37380ebba43dd6fe3c0.jpg

 

(bij jou staan natuurlijke (een) andere muis/muizen dan bij mij)

 

Als het niet zou werken: de rest is voor straks (moet nu weg) - tenzij iemand anders je wegwijs wil maken :)

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het stuurprogramma proberen bij te werken. Hielp niet................ Ik heb de muis volledig verwijderd en terug geïnstalleerd en blijf de vermelding ontvangen.

 

Voor alle duidelijkheid nog even de volledige, correcte vermelding: "er is een probleem opgetreden tijden het opstarten van C:\Windows\System32\LogiLDA.dll . Kan opgegeven procedure niet vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mist blijkbaar die LogiLDA.dll.

 

Het is een onderdeel van Logitech (wellicht besturing van je muis)

 

Je uninstall en terug install: deed je al via apparaatbeheer (zelfde scherm als boven) een 'apparaat verwijderen' ?

(dit is een eerste mogelijkheid: je verwijdert het op die plaats en reboot. Windows mist dan de sturing van je muis en gaat op zoek naar drivers. Normaal vindt hij die en installeert hem en zo zou je die dll moeten terughebben)

 

Je installeerde de muis opnieuw: waar haalde je de driver?

 

(ps: al gekeken in die system32 of die driver idd weg is?)

 

Nog een mogelijkheid: https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-performance/windows-10-update-system32logildadll-missing/74a41966-7eae-432c-9cdd-b31f56876b49

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bracht me wat in twijfel omdat ik dacht dat je het al gedaan had:

21 uren geleden, joe1 zei:

en terug geïnstalleerd

maar mogelijk ging er daarbij de eerste keer iets fout.

Nu: je probleem is van de baan en dat was de bedoeling.

Graag met je meegedacht !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.