Ga naar inhoud

video van internet naar computer


verboon

Aanbevolen berichten

hallo,

 

ik ben nu al een tijdje bezig om de video die van ons gemaakt is door Telegraafvandaag, op mijn computer te krijgen.

zelf heb verschillenden programma's gedownload en uitgeprobeerd.

maar het is mij nog niet gelukt.

 

heeft iemand er zin in om mij hierbij te helpen. het adres van het filmpje is; https://www.telegraafvandaag.nl/video/helse-huurders-en-huisbazen-tien-jaar-stank-wie-helpt-beb-en-sjaak 

het zou heel mooi zijn als het door iemand van jullie op de juiste manier gedownload kan worden en dan naar mij toesturen.

mijn mail adres is; xxxxxxx

 

ik zou zeggen alvast bedankt.

 

 

e-mailadres verwijderd om spam te voorkomen.

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

@verboon

 

Uw e-mailadres is verwijderd uit uw bericht, dit ter voorkoming van spam.

 

Lees ook PCH Forumregels eens door.

 

Quote

Plaats geen gevoelige privé-informatie zoals namen, inloggegevens, licentiecodes, telefoonnummers, (mail)adressen, privé-berichten, chatlogs, e.d. op het forum. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen hiervan.

 

 

24 minuten geleden, verboon zei:

ik ben nu al een tijdje bezig om de video die van ons gemaakt is door Telegraafvandaag, op mijn computer te krijgen.

zelf heb verschillenden programma's gedownload en uitgeprobeerd.

maar het is mij nog niet gelukt.

 

Ik begrijp heel goed dat u dat video in bezit wilt hebben. 

Voor zover ik weet zijn de video's van Telegraafvandaag beveiligd wegens auteursrecht/copyright.

Het beste is contact opnemen met Telegraafvandaag en een copy vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.