Ga naar inhoud

Probleem bij het uitzoomen van het scherm


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo  

 

Ik zit met een lastig probleem. Ik heb het computerscherm op mijn werk gepoetst toen het nog aanstond en een bepaald programma namelijk ons klantensysteem openstond. Ik heb per ongeluk dat scherm vergroot en heb nu de vergrote versie. Nu weet ik niet meer hoe ik het kan verkleinen. 
Ik weet ook niet of ik dit binnen het programma heb gedaan of dat het door het scherm zelf komt. Het is enkel het klantensysteem (Zie foto).

Het scherm is van lenovo een touch maar heb geen serienummer ofso voor een model achter te halen.

Dit heb ik al geprobeerd:

- CTRL + en -

- Taakbeheer geopend en volledig het programma afgesloten 

- Computer heropgestart

- CTRL en muiswieltje 

- Op het touchscherm zelf met de vingers naar elkaar toeschuiven (Selecteerd gewoon alles)

 

Als hier iemand zou kunnen helpen zou dat geweldig zijn!! Alvast bedankt! :)

 

 

computer 2.jpg

aangepast door Tal123
Link naar reactie
Delen op andere sites

normaal zou je zeggen: ga naar start, afsluitmenu en laat de pc opnieuw opstarten.

omdat het scherm in dit geval kennelijk een 'touch' is, is het veel waarschijnlijker dat de oplossing in de scherminstellingen zit, en dus helpen al die acties vrijwel zeker daarom niet.

en het met de vingers verkleinen op het scherm is altijd maar een tijdelijk effect.

kijk de handleiding van de monitor er eens op na hoe je de instellingen wijzigt (doorgaans is het al voldoende de fabrieksinstellingen (default) te kiezen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo 

 

Bedankt voor je reactie. Ik heb alle schermopties geprobeerd van het scherm zelf maar helaas zonder resultaat. Ik denk dat het toch binnen het programma moet zijn. Nog ideeën? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.