Ga naar inhoud

led verlichting


Aanbevolen berichten

hi

 

een vriend van mij zou graag ledverlichting in zijn pc hebben, zoals op de afbeelding te zien. de pc die hij heeft, heeft deze omkasting.

 

zelf had hij al deze site gevonden. uiteraard moet hij dan de led strips bestellen maar ik ben niet zeker of het glass paner zal passen op de omkasting. ik ben zelf niet zo bezig met pc tuning dus ik dacht hier mijn licht is op te steken.

 

Ik ben hier in het verleden al heel veel goed geholpen en ik zou via deze weg iedereen van pc-helpforum eens willen bedanken. volgend jaar heb ik hopelijk vast werk dus dan zal er zeker een donatie volgen :) keep up the good work

led.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

misschien een toevoeging: ik heb al gevonden dat side panels gemaakt worden voor een bepaalde kast. ik heb al liggen zoeken voor een side panel voor deze kast maar die vindt ik niet. als dit dus niet mogelijk is, kan iemand me dan vertellen door welke kast ik deze kan vervangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.