Ga naar inhoud

Vernieuwen harde schijf


Aanbevolen berichten

Herhaal die procedure nog eens en ga naar de Opdrachtprompt (zoals je eerder ook al gedaan hebt)

Type nu bootrec.exe /rebuildbcd en druk vervolgens op ENTER. Stem in met deze opdracht als daar om gevraagd wordt.

 

Sluit nu Opdrachtprompt en start de computer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb dit gedaan en kreeg de vraag:

" Scanning all disks for Windows installations.

Succesfully scanned Windows installations: 1

En dan iets of ik ze wou toevoegen...dus dat heb ik gedaan...opdrachtprompt afgesloten...herstart...en dan kreeg ik de keuze of ik Windows 10 wou starten of Windows 7...heb ik de keuze Windows 10 genomen...dan kreeg ik het windows-schermpje met de draaiende bollekes en dan terug zwart scherm...😟😟😟

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet dat ik weet...

Ik heb gewoon toen de update naar 10 verscheen deze gedaan en verder nooit problemen gehad...

Ik heb die opdrachtprompt nog eens geprobeerd en dan gaf hij succesfully scanner Windows installations : 0

aangepast door Tjoeptjie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat komt omdat je in onderstaand venster de standaard instelling niet hebt aangepast aan uw situatie. Ik was er van uit gegaan dat je een beetje vertrouwd was met de Engelse taal.59e22764b43ab_ScreenShot10-14-17at05_03PM.JPG.d17bf6523461f3a11fc848508505d30b.JPG

 

De drie mogelijkheden in volgorde:

  1. De partities worden zonder aanpassing van de grootte gekopieerd.
  2. Op de doelschijf worden alle partities verhoudingsgewijs in grootte aangepast aan de volledige schijfgrootte.
  3. Manueel grootte en plaats van de partities aanpassen middels verslepen van de schijfbalk.

Optie 2 was voor u de beste keuze geweest omdat de bronschijf slechts 1 partitie bevatte.

Optie 3 is meestal voor systeemschijven de beste keuze omdat:

  • De doelschijf groter is dan de bronschijf.
  • Het zinloos is de kleine onzichtbare partities en de eventueel aanwezige RECOVER partitie te vergroten.

Maar niet getreurd, je kunt de C partitie nog altijd aanpassen naar volledige benutting van je SSD schijf door de niet toegewezen ruimte aan de C partitie toe te voegen.

 

Voor u zijn op DEZE webpagina de onderdelen Schijfbeheer starten en Een volume vergroten van toepassing.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.