Ga naar inhoud

SSD (OCZ vertex 4) niet meer zichtbaar in het systeem.


jens

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Gisteren terwijl ik aan het gamen was bleef opeens heel mijn pc vast hangen, ik kon geen ctrl +alt+ del niet meer doen, niks.

Er zat niks anders op dan de pc manueel te herstarten, maar toen kreeg ik de melding: "Reboot and select proper Boot device or insert Boot media in selected boot device and pres a key"

Toen wist ik al hoe laat het was, het feit dat mijn SSD het begeven heeft kan ik nog met leven maar nu net wat er op die schijf staat, daar heb ik geen backups van :( .

Zowel niet in de BIOS zichtbaar als bij het instellen van een nieuwe schijf in windows. Het is ook zo dat het mij C schijf was dus waar mijn windows opstaat. Ik het de SSD eens in mijn laptop gestoken maar ook daar word er niks in herkent en staat het SATA slot als "empty" aagegeven.

Mijn vraag is dus: 

Is er één maar dan ook maar gewoon één mogelijkheid zodat ik toch op een of andere manier mijn files zou kunnen recoveren via een soort programma dat het slot kan forceren om in de software te gaan van de SSD. Het zou een geschenk uit de hemel zijn mocht dit lukken.

 

Ik hoop op een positieve reactie, alvast bedankt :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.