Ga naar inhoud

Al mijn herstelpunten zijn weg en Windows 10 Mail is leeg.


hannie

Aanbevolen berichten

De App mail werkt helemaal niet meer. De App personen is nog intact gelukkig.Ik had een pop 3 en ik had 3 accounts gekoppeld. UPC- G-mail en nog een wat ik niet meer weet. Deze Laatste gebruikte ik nooit

De E-mail instellen vind ik een groot bottelnek. Ik heb met het begin van windows 10 professionele hulp gezocht, die ik toestemming had gegeven om het systeem over te nemen. Ik zag dat die bewuste persoon ergens op klikte wat niet mocht en toen was ik al mijn contacten kwijt. In de App mail en app personen zie ik ook nergens waar je een export kan doen naar een csv bestand. Het bestand wat ik in exel aangemaakt heb dateert nog van de windows live mail, dus is al oud. De ellende is de tijd die je kwijt bent. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, hannie zei:

De App mail werkt helemaal niet meer.

 

7 minuten geleden, hannie zei:

In de App mail en app personen zie ik ook nergens waar je een export kan doen naar een csv bestand.

Dat lijkt me logisch als de app MAIL helemaal niet meer werkt.

 

Voor alle duidelijkheid, heb je al eens geprobeerd om een Ziggo IMAP account in te stellen in MAIL? Dan weten we gelijk of we elkaar goed begrijpen.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/imap/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, mensen,

Vilgens nadere informatie schijnt het aan de creator update van Windos te liggen, dat de App mail van Windows 10 niet meer werkt. Ik heb een boos bericht naar Microsoft gestuurd en gevraagd of ze alles weer willen terugzetten van voor de update. Er zijn heel veel mensen de dupe van de creators update. In mijn mail heb ik een nieuwe account aangemaakt en ik zie nu wel de mapjes, maar krijg mijn mail en van diverse andere mensen, waarvan ik hun PC al jaren bijhoud, ook niet. Zij hebben ook last van de creators update gehad,

Als jullie suggesties hebben voel ik me aanbevolen

Droske, ook toen de mail nog wel werkte zag ik ook nergens geen exportmogelijkheid Het csv bestand wat ik heb is nog van Windows live mail, waar je wel kon exporteren en importeren.

Dit was zo'n fijn en stabiel mailprogramma, maar was ook door een grote update  dat duizende mensen gedupeerd ware. Er is een troost dat je problemen nooit alleen hebt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn mail werkt weer als een treintje. Wat heb ik gedaan? Ik ben naar de site van outlook.com gegaan. Heb me daar aangemeld met mijn e-mail account. Gelukkig stonden daar al mijn mails. Ik heb daar overnieuwd mijn g.mail account aangemaakt, want deze was in de app mail verdwenen. Ben naar instellingen -opties gegaan. Ik heb daar alles nagelopen en wat instellingen aan of uit gevinkt zoals ik het hebben wou. De pc opnieuw gestart. Naar de app mail gegaan. Daar ook weer mijn g.mail account overnieuwd aangemaakt. Alles gesyngoriseerd. Weer opniew gestart en voila alles werk weer zoals het moet. Het gekke is wel bij 2 mensen waarvan ik hun pc bijhoud is dit niet gelukt, wat ik wel gehoopt had. Maar mijn probleem is hier mee opgelost. Hebben jullie inmiddels over dit probleem nog andere suggesties dan voel ik me aanbevolen, zodat ik bij deze 2 mensen ook hun probleem op kan lssen. Vriendelijke groeten en hartelijk bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.