Ga naar inhoud

Klavier werkt niet meer na upgrade windows 10


PolH

Aanbevolen berichten

Heb een upgrade gedaan in windows 10 en mijn klavier van mijn laptop werkt niet meer.

de pincode bij windows kan ik met moeite inbrengen.

wanneer ik een toets indruk komt er een geluid en soms na een tijdje komt de karakter op het scherm!

dit hiet heb ik via een andere PC ingebracht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, PolH zei:

bij de pc met problemen werkt het klavier niet, ik kan dus ook geen berichten typen.

Dat begrijp ik natuurlijk ook wel. Ik wil gewoon weten of de pc waarmee je het probleem hebt de pc is waar ik in DEZE link naar verwijs.

Met andere woorden gaat het om de laptop waar je vorig jaar Windows 10 op geïnstalleerd hebt en waar je op 24 oktober 2016 van gemeld hebt dat deze zeer traag werkte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor het misverstand

Het is degelijk die pc, maar dit probleem is opgelost door een nieuwe SSD schijf te plaatsen.

MAAR 

Met mijn ander pc heb ik nu hetzelfde probleem doordat ik via dezelfde Windows account aanlogde. 

(Dit bericht is via een tablet geschreven)

Vraag: Hoe kan ik mij met een ander account aanlogde zonder toetsenbord te gebruiken of heb je een ander idee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je antwoord niet op mijn vraag. Ik hoef (nog) niet te weten met welke pc je hier je vraag komt stellen en ook niet welke problemen je met nog een derde (?) pc hebt.

Het enige wat ik graag wil weten is of de laptop waarop je maar met veel wachten je pincode kunt invullen of dat dezelfde laptop is dan degene waarover je in het volgende onderwerp op 24 oktober 2016 een vraag hebt gesteld?

Slechts één kort antwoord graag.  JA of NEE?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.