Ga naar inhoud

Klavier werkt niet meer na upgrade windows 10


PolH

Aanbevolen berichten

ik draai reeds maanden met success WIN 10; in het begin was het traag, maar met de nieuwe SSD schijf is dit opgelost.

maar dit is mijn probleem niet!

ik draai dus reeds maanden WIN 10 en eind vorige week verscheen een boodschap voor een upgrade (het nummer weet ik niet)

ik heb die update laten uitvoeren en kort daarop werkte mijn klavier slechts "per seconde één toets"  met de muis geen enkel probleem.

Ik heb gelukkig een reserve laptop.  die dan maar gebruikt.  Ik wilde mijn printer installeren en ik moest mij bij windows aanloggen.  heb dit gedaan maar het gevolg was hetzelfde probleem als op de andere pc.

 

dit is dus mijn probleem vandaag: mijn toetsenbord werkt niet goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang er slechts 2 GB RAM geheugen in die pc steekt  zal het altijd wat zijn.

2 GB RAM, dat dateert van uit de Windows Vista  tijd. In de begin periode van Windows 7 kwam je ook nog wel eens een low-budget pc tegen met slechts 2 GB RAM.

Geloof me a.u.b., dat werkt gewoon niet. Je draait merendeels op meer dan 80 % geheugen gebruik. Hoe wil je dan dat een upgrade zoals Windows Creators zich naar behoren kan installeren?

Een goede raad:

Verhoog het RAM Geheugen naar 4 GB en doe een clean installatie van Windows 10. Je gaat verschieten van het resultaat.

Trouwens, een SSD schijf in combinatie met slechts 2 GB RAM is volstrekt zinloos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik draai reeds maanden met success WIN 10; in het begin was het traag, maar met de nieuwe SSD schijf is dit opgelost.

maar dit is mijn probleem niet!

ik draai dus reeds maanden WIN 10 en eind vorige week verscheen een boodschap voor een upgrade (het nummer weet ik niet)

ik heb die update laten uitvoeren en kort daarop werkte mijn klavier slechts "per seconde één toets"  met de muis geen enkel probleem.

Ik heb gelukkig een reserve laptop.  die dan maar gebruikt.  Ik wilde mijn printer installeren en ik moest mij bij windows aanloggen.  heb dit gedaan maar het gevolg was hetzelfde probleem als op de andere pc.

 

dit is dus mijn probleem vandaag: mijn toetsenbord werkt niet goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

InHeb op jullie helpdesk wat gekeken: "Toetsenbord reageert niet meer"

Ik heb dus de procedure gevolgd en via herstelpunt naar de vorige versie gegaan.

Resultaat: voordien, wanneer ik een toets intikte kwam er een geluidje en na één seconde kwam de letter!

Nu: geen geluid meer maar toch nog één seconde voor de letter komt

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.