Ga naar inhoud

Firefox 55 plots met blauwe search balk


Gast

Aanbevolen berichten

Firefox zou al geruime tijd bij zoekbalk extra zoekbalk bijplaatsen met search engine. Ik zou hier graag vanaf willen. Hen reeds Mozilla forum gecontacteerd maar ik ben niet technisch genoeg onderlegd om de aangeboden oplossing uit te voeren. Kan er hier mij iemand helpen ?

Remove '... - Visit' and 'Search with ...' entries in location bar _ Firefox-ondersteuningsforum _ Mozilla Support.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, dit is geen malware of zo hoor. Dit is een standaard instelling nu in Firefox die echter bij een aantal mensen er wel al inzit, de meeste vermoed ik. Ik ken er persoonlijk drie die betreffende balk nog niet hebben. De kwestie is meer dat je die niet meer via about:confog kunt wegdoen maar via bovenstaande procedure. Alleen begrijp ik de werkwijze niet precies hoe je dit dan dient te doen. Is ook engelstalig wat het moeilijker voor me maakt. ( zie topic Mozilla Forum). Blauwe balk verscheen dus vroeger niet als je iets intikte.5995df6259037_ScreenShot08-14-17at06_19PM.thumb.PNG.c623be0eb10645f30c9257327b507c36.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

De oplossing:

 

Start Firefox > typ about:config in de adresbalk en druk op "Enter".

5997270bce438-Firefox.png
Klik op "Ik zal voorzichtig zijn, dat beloof ik"

Bij het venster dat opent, sroll dan naar browser.urlbar.autocomplete.enebled.
Dubbel klik op browser.urlbar.autocomplete.enebled zodat de Waarde van true naar false veranderd.
Herstart Firefox en test het uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.