Ga naar inhoud

Nieuwe update van Malwarebites


Aanbevolen berichten

Meestal heeft men er meer bij te verliezen dan te winnen door een nieuwe versie op te halen alvorens ze automatisch aangeboden wordt.

Ik zal ze eens installeren op een testcomputer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, droske zei:

Meestal heeft men er meer bij te verliezen dan te winnen door een nieuwe versie op te halen alvorens ze automatisch aangeboden wordt.

Ik zal ze eens installeren op een testcomputer.

Ja?  mmm... bij mij staat ze er al op.

Enne:

2 uren geleden, Passer zei:

klik je in het programma op Controleer op Updates, dan gaat dit gewoon over je dedectie-updates, niet over het programma-zelf

dus van programma-updates krijg je blijkbaar bij Mbam geen bericht? (verbeter me als ik fout ben? - iig: de update is al van gisteren uit en tot vanmiddag kreeg ik nog geen berichtgeving ervan - ook bij de overgang van de 2 naar de 3 niet.

Maar mogelijk heb je toch nog gelijk, want op hun pagina spreken ze bij versies nog maar van de 3.1 ...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Passer zei:

de update is al van gisteren uit en tot vanmiddag kreeg ik nog geen berichtgeving ervan - ook bij de overgang van de 2 naar de 3 niet.

Dat kan nog maanden duren. Ze wachten daarmee totdat ze er denken vanuit te mogen gaan dat er geen belangrijke bugs meer in zitten. Sommigen van mijn contacten hebben pas een maand geleden een verzoek tot upgraden van hun versie 2 naar 3 gekregen.

Zelf gebruik ik de Premium (betalende) versie 3.1.2. Deze geeft je automatisch een seintje als er een nieuwe programma versie beschikbaar is.

Malwarebytes.jpg.281522e5404a5a87e88d0cce0b6fff00.jpg

 

Ik heb mijn oude test pc nog eens van stal gehaald. Daar staat nog versie 2.2.1.1043 FREE op. Deze oude versie controleert zelfs op programma-updates wanneer er o database-updates wordt gecontroleerd.

Als test heb ik een programma update uitgevoerd naar versie 3.1.2 FREE. Net zoals bij de Premium versie is er de optie aanwezig Stuur mij een melding wanneer volledige versie updates beschikbaar zijn.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, droske zei:

Als test heb ik een programma update uitgevoerd naar versie 3.1.2 FREE. Net zoals bij de Premium versie is er de optie aanwezig Stuur mij een melding wanneer volledige versie updates beschikbaar zijn.

Heb net nogmaals van deze FREE versie een versie-update uitgevoerd. Nu naar de recentste versie 3.2.2.2018. Ook bij deze versie is de optie nog altijd aanwezig waarbij je een melding kunt ontvangen wanneer er versie-updates beschikbaar zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Voor mij niet de moeite waard om vooruit te lopen op het automatisch aanbod dat er binnen afzienbare tijd toch zal komen. Van Malwarebytes weten we uit ervaring dat er vlak na een uitrol van een nieuwe versie nog al eens vervelende bugs in zitten. Ik wacht rustig af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.