Ga naar inhoud

Ethernet poort laptop checken?


jens

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Sinds enkele weken heb ik het vervelend probleem dat mijn internet op vaste kabel dikwijls uitvalt, als dit gebeurde en ik trok te internetkabel er uit en stak deze er direct weer in had ik terug internet.

Maar sinds kort krijg ik totaal geen internet niet meer via de kabel. is er een mogelijkheid om na te gaan of de internet poort defect is, of om na te gaan of het de aansluiting is op het moederbord dat faalt?

 

Alvast bedankt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, jens zei:

Hallo

 

Sinds enkele weken heb ik het vervelend probleem dat mijn internet op vaste kabel dikwijls uitvalt, als dit gebeurde en ik trok te internetkabel er uit en stak deze er direct weer in had ik terug internet.

Maar sinds kort krijg ik totaal geen internet niet meer via de kabel. is er een mogelijkheid om na te gaan of de internet poort defect is, of om na te gaan of het de aansluiting is op het moederbord dat faalt?

 

Alvast bedankt :D

Uhm vreemd, ben even bij netwerkinstellingen gaan kijken, de ethernetpoort gedeactiveerd en terug opnieuw geactiveerd en plots kreeg ik wel signaal op mijn ethernet poort :hmmmm:

Ben benieuwd of het definitief opgelost zal zijn of slechts tijdelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is geen stomme vraag hoor, het kan altijd zijn dat ik er niet aan gedacht zou hebben. Maar had het ook met verschillende internetkabel geprobeerd en op een andere plaats maar dat lukte allemaal niet. Sinds ik de Ethernetpoort gedeactiveerd had en terug geactiveerd moet ik wel zeggen dat het internet blijft, dus misschien zal het softwarematig geweest zijn dat er iets niet klopte. 

Het lijkt dus wel opgelost te zijn. :D 

Toch nog bedankt voor de reactie :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.