Ga naar inhoud

ongewenst scherm op monitor


drapier

Aanbevolen berichten

Ik krijg sinds 2 dagen bij het opsqtarten van mijn pc het scherm van de beeldschermregeling centraal op mijn bureaublad. Het blijft altijd op de voorgrond en kan niet verplaatst worden. Hoe kan ik dat scherm wegdoen ? Ik kan geen screenshot bijvoegen, daar dit scherm niet op het screenshot te zien is.

Dank bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan zal het waarschijnlijk het regelscherm van de monitor zelf zijn, dus dat wordt door de monitor in zicht gezet bovenop het beeld dat windows laat zien.

dan kun je dus geen screenshot ervan maken.

zet je monitor eens uit, haal de stroomkabel eraf, en houd een paar keer over enkele seconden het aan/uitknopje ingedrukt.

geeft dat geen soelaas, maak dan even een fotootje op de telefoon of camera en plaats dat bij je volgende post, dan kunnen we er aan de hand van inhoud wellicht meer over zeggen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad, geen twijfel: dat is het instelschermpje van de montor zelf.

kan je via de instelknopjes op de monitor nog iets wijzigen, en heeft dat effect op het verschijnen van dit venstertje?

er zitten geen knopjes op de monitor vast?

als je het aldus niet weg kunt krijgen, moet je concluderen dat de monitor niet meer bruikbaar is...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.