Ga naar inhoud

vraagje RAM latjes


Smedtje

Aanbevolen berichten

Het eerste is DDR 3 geheugen het tweede het oudere DDR 2.

 

Je hebt blijkbaar nu 4 latjes van elk 1 GB steken. 2 daarvan zou je kunnen laten zitten en de twee andere vervangen door 2 latjes van elk 2 GB. Dan is het dit wat je nodig hebt: https://www.amazon.com/HMT125U6TFR8C-G7-PC3-8500U-Non-ECC-Unbuff-Memory/dp/B00BREYPSG

 

Die link is slechts ter informatie, je moet daar van mij zeker niet kopen er zijn alternatieven zat.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, droske zei:

Het eerste is DDR 3 geheugen het tweede het oudere DDR 2.

 

Je hebt blijkbaar nu 4 latjes van elk 1 GB steken. 2 daarvan zou je kunnen laten zitten en de twee andere vervangen door 2 latjes van elk 2 GB. Dan is het dit wat je nodig hebt: https://www.amazon.com/HMT125U6TFR8C-G7-PC3-8500U-Non-ECC-Unbuff-Memory/dp/B00BREYPSG

 

Die link is slechts ter informatie, je moet daar van mij zeker niet kopen er zijn alternatieven zat.

 

 

Correct, 4GB total (4x1GB)  En was dit eigenlijk van plan om er 2 te vervangen door 2GB en de rest laten zitten.6GB lijkt me al voldoende. BTW die oudere DDR2 passen niet in mn pc , heb er 2  van 2GB liggen en wil deze voor een zacht prijsje verkopen moesten er hier interesse voor hebben. Thnx voor de info 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

ja hoor, ;-) ben al op zoek en ga direct voor 8GB gaan, dan zit ik goed. Die oude ddr2 latjes zijn trouwens al verkocht voor moest het zijn da er reactie op komt. Als ik 2dehands latjes aankoop, moeten die geinstalleerd worden? Of is dit gewoon "plug and play" ?

aangepast door Smedtje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuw of 2de hands, dat maakt niet uit, gewoon in die geheugenslots plaatsen. Softwarematig hoef je niets te doen. De latjes die je koopt moeten wel compatibel zijn met het moederbord, maar dat wist je al hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.