Ga naar inhoud
Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Nieuwe Layout
De PC Helpforum heeft een nieuw thema/layout sinds 23 augustus. Meer info.

Vriendelijk verzoek: whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker.

Beste bezoeker. Je ziet deze tekst omdat een adblocker, plugin of andere software onze advertenties blokkeert. PC Helpforum helpt jaarlijks gratis duizenden mensen met computerproblemen. Deze website en server kunnen we enkel onderhouden dankzij de inkomsten uit advertenties. Vandaar een vriendelijk verzoek: whitelist onze site zodat we jullie gratis verder kunnen helpen. Klik hier om te lezen waarom en hoe je kunt whitelisten.

LUCKIE

mails versturen naar 80 bestemmelingen

Aanbevolen berichten

Ik wil regelmatig een mail versturen naar 80 clubleden. Het heeft al jaren perfect gewerkt. Wanneer ik te vlug een tweede mail verstuur komt er een lijst van de niet toegekomen mails. Dat is normaal

Maar vorige week verstuur nog zo een mail. Enkele bestemmelingen hadden die mail ontvangen maar de meesten niet. Ik kreeg geen mail met de niet toegekomen adressen. Ik kreeg ook geen mail naar mezelf want ik zet altijd mezelf als bestemmeling. De anderen staan in BCC voor de privacy. Ik had die dag nog geen mails verstuurd en kwam zeker niet aan de max van 100.

Wat kan er veranderd zijn? mijn outlook is wel van 2003 maar heeft altijd heel goed gewerkt. Een nieuwe versie installeren zou kunnen oude emails doen verdwijnen?

Zou het kunnen liggen aan het feit dat ik die 80 mailadressen in BCC zet? maar dat heb ik altijd al gedaan

Enkele andere testen doen met de bestemmelingen in CC of iets anders zou deze 80 mensen dan onnodig storen en dat wil ik niet.

Aan wat zou het kunnen liggen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

14 minuten geleden, LUCKIE zei:

mijn outlook is wel van 2003

Support voor MS Office 2003 is per 28-10-2014 beëindigd.

Blijven gebruiken daarvan is vragen om beveiligings- en andere problemen.

Als je MS Office Outlook wilt blijven gebruiken, kies dan voor MS Office Outlook 2016, einde support 14-10-2025.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!