Ga naar inhoud

mails versturen naar 80 bestemmelingen


LUCKIE

Aanbevolen berichten

Ik wil regelmatig een mail versturen naar 80 clubleden. Het heeft al jaren perfect gewerkt. Wanneer ik te vlug een tweede mail verstuur komt er een lijst van de niet toegekomen mails. Dat is normaal

Maar vorige week verstuur nog zo een mail. Enkele bestemmelingen hadden die mail ontvangen maar de meesten niet. Ik kreeg geen mail met de niet toegekomen adressen. Ik kreeg ook geen mail naar mezelf want ik zet altijd mezelf als bestemmeling. De anderen staan in BCC voor de privacy. Ik had die dag nog geen mails verstuurd en kwam zeker niet aan de max van 100.

Wat kan er veranderd zijn? mijn outlook is wel van 2003 maar heeft altijd heel goed gewerkt. Een nieuwe versie installeren zou kunnen oude emails doen verdwijnen?

Zou het kunnen liggen aan het feit dat ik die 80 mailadressen in BCC zet? maar dat heb ik altijd al gedaan

Enkele andere testen doen met de bestemmelingen in CC of iets anders zou deze 80 mensen dan onnodig storen en dat wil ik niet.

Aan wat zou het kunnen liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.