Ga naar inhoud

Website jimdo doorverwijzen met directadmin


jessifre

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

 

Ik heb een domein geregistreerd bij een provider en hier lopen ook mijn mail adressen.

Nu heb ik bij Jimdo een website gemaakt en wil deze graag koppelen aan mijn domein.

Via de instructies op de site van jimdo heb ik geprobeerd via CNAME in DirectAdmin de site door te verwijzen.

 

Ik heb het volgende ingesteld:

jimdodomein.jimdo.com. CNAME domein.nl.

 

en bij de redirect:

Local URL Path: domein.nl/   
Redirect Type: 301  
Destination URL: http://domein.nl/

 

maar hij doet het niet. Ik heb er zelf weinig verstand van en bij jimdo en bij de provider kunnen ze mij niet helpen. 

Ik weet ook niet of dit voldoende informatie is, dus mocht er meer informatie nodig zijn hoor ik dat graag! 

 

alvast bedankt. 

Groetjes Jessi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wel even geleden dat ik nog een website had.

Normaal gezien krijg je van uw hosting een mailadres.

Als dat uw mailadres wordt die je wilt gebruiken dan hoeft je verder niks te doen.

Redirect moet je alleen invullen als je een andere mailadres hebt.

Bijvoorbeeld an@domein.nl wilt je redirecten naar an@telenet.be

 

Gebruik je redirect niet dan moet je uw mailprogramma gewoon invullen zoals uw hosting had vermeld in uw brief of je gebruik webmail van uw hosting

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik het niet helemaal duidelijk het omschreven wat nu het probleem is. 

Ik heb een website gemaakt bij Jimdo die ik online wil hebben. ik heb een domein naam bij een provider en daar moet de website van jimdo naar doorverwezen worden. 

Het gaat niet om het mail adres, maar om de website. 

ik krijg de website niet online.

die moet volgens jimdo doorverwezen worden maar ik krijg het niet aan de praat.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.