Ga naar inhoud

zwart scherm op laptop


ricardo425

Aanbevolen berichten

Nog steeds geen verbinding mogelijk met je Privé Wi-Fi.

Ik heb zo een vermoeden dat je onwetend een openbaar netwerk hebt ingesteld.

Klik eens met de rechter muisknop op het netwerkicoon in de systeembalk en kies voor Netwerkcentrum openen.

Maak er met het knipprogramma een afbeelding van, die kan je dan in je volgend bericht hier in je topic plaatsen.

Betreffende het installeren van beveiligingssoftware.

Installeer sowieso Malwarebytes. Gebruik gewoon de gratis versie en doe regelmatige zelf een scan.

Wat de keuze van een antivirusprogramma betreft is het moeilijk om iets te adviseren. het hang vaak af van persoonlijke voorkeuren. De meeste programma's voldoen wel. Tegenwoordig is de ingebouwde Windows Defender zeker niet af te keuren, in tegendeel. Ik gebruik hem ook op enkele computers van mij. Op mijn hoofdcomputer staat Panda Protection Free (gratis dus). Deze heeft me nog niet teleurgesteld maar ik ga wel nooit geblinddoekt het Internet op. Met panda nooit opdringerige reclame (kun je in de instellingen uitschakelen).

De Free versie van Avast presteert ook zeer goed maar net zoals bij AVG (door Avast overgenomen) laten ze je niet graag met rust met hun reclame voor de betalende versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 90
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dom van mij. :blush: Even niet bij stilgestaan dat je via TELENETHOMESPOT op het Internet zit en dat is sowieso een Openbaar netwerk. Dat gebruik je om veiligheidsredenen enkel wanneer het niet anders kan.

Sluit de laptop eens af. trek de stroomstekker van de Telenet modem uit het stopcontact. Wacht minstens 10 seconden alvorens deze weer terug in te pluggen.

Wacht totdat alle ledjes van de modem branden zoals voordien.

Start nu de laptop en maak verbinding met je privé Wi-Fi netwerk.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch nog rap dit:

 

Download inSSIDer .

Wacht op die pagina rustig tot de download start. De download start automatisch na enkele seconden.

Installeer InSSider en start het programma op.
Klik dan op de tab Networks
Maak hiervan een afbeelding en voeg deze toe als bijlage aan je volgend bericht. je weet nu hoe je dat kunt doen.

 

(Een bewerkte samenstelling van Kweezie wabbit)

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, droske zei:

Toch nog rap dit:

 

Download inSSIDer .

Wacht op die pagina rustig tot de download start. De download start automatisch na enkele seconden.

Installeer InSSider en start het programma op.
Klik dan op de tab Networks
Maak hiervan een afbeelding en voeg deze toe als bijlage aan je volgend bericht. je weet nu hoe je dat kunt doen.

 

(Een bewerkte samenstelling van Kweezie wabbit)

Waar vind ik networks?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de menubalk zie je File, View en Help staan.

Onder de menubalk zie twee tabbladen: LEARN en NETWORKS.

 

Klik op NETWORKS. Wacht totdat alle netwerken in bereik getoond worden. Selecteer (klik) gemakshalve je privénetwerk zodat dit lichtgrijs oplicht en maak een screenshot van het volledige programmavenster.

Zeg me welke netwerken (zie kolom SSID) eventueel nog van u zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.