Ga naar inhoud

Hotmail wachtwoord


dawavos

Aanbevolen berichten

beste, 

ik snap niet, waarom Hotmail mij melding dat ik moet ander paswoord nemen, in de maand juli en augustus en vandaag weer moet veranderen paswoord, mag niet meer zelfde verder wachtwoord
Dat is vervelen en ik kan niet onthouden zo kort datum zie hier onder en ook afbeelding

 

 

59be3e91d5117-Schermafbeelding_2017-09-1

 

 

NEW: 10-7-2017
xxxxxxxxxx
NEW: 12-7-2017
xxxxxxxxxx
NEW: 17-7-2017
xxxxxxxxxx
NEW: 04-08-2017
xxxxxxxxxx
NEW: 25-08-2017
xxxxxxxxxx

 

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een melding van Mail app Windows 10, dat heb ik ook en ik vermoed ook veel Mail app Windows 10 gebruikers last hebben.

Het lijkt op een bug.

Wanneer Mail app opstart krijg ik onderstaande te zien:

 

ScreenShot578.jpg.722252b656d31c8d6d304fcf4fd68adc.jpg

 

Ga ik naar het account zie ik een uitroep-teken naast het account.

 

ScreenShot579.jpg.e8659f07fb3b85780560f1c6290eab5c.jpg

 

Klik ik op het uitroep-teken komt er een scherm om het wachtwoord in te vullen.

Ik wijzig het wachtwoord niet, voer hetzelfde wachtwoord in.

 

UPDATE:

 

Tweede schermafbeelding in jouw bericht heb ik verwijderd, plaatst geen persoonlijk gegevens op internet, ter voorkoming van SPAM.

 

 

 

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien de schermafbeeldingen vermoed ik dat je met Microsoft-account inlog op de computer, klopt dat?

Ik gebruik namelijk een lokaal account op de computer.

 

Als ik klik op het uitroep-teken dan komt onderstaan scherm en voer ik hetzelfde wachtwoord in.

 

ScreenShot582.png.a5c86b128e195240fa19d8d64f20cf3f.png

 

Hotmail dot com, Outlook dot com, Mail app Windows 10 dat is allemaal één pot nat, is Microsoft.

Hoogstwaarschijnlijk een wereldwijd probleem, maar Microsoft is Oost-Indisch doof, zie deze link.

Meldt ook aan bij die link, hoe meer mensen problemen kenbarbaar maken, wordt Microsoft misschien wakker :rofl:

In Mail app heb ik ook de ISP-emailadressen en heb daar géén last van.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij leest niet goed, sorry.

 

7 uren geleden, iEscape zei:

Gezien de schermafbeeldingen vermoed ik dat je met Microsoft-account inlog op de computer, klopt dat?

Wat is het antwoord?

 

Uit mijn vorig bericht zou het duidelijk moeten zijn dat ik niet inlog bij de webmaildienst van outlook dot com, maar op pc niveau blijft werken.

De schermafbeelding in jouw eerste post, dat is een melding van Windows 10 Mail app.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via PB bericht ontvangen dat het probleem is opgelost, bij deze het slotje :locked2:

 

update: via Rapport ontvangen:

iEscape,

gevonden, start windows, mail en uitroepteken klik en dat is klaar

heel hartelijk bedankt

lesje geleerd

tot volgende keer en bedankt

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.