Ga naar inhoud

Slakkengang


Aanbevolen berichten

Rabbit bedankt om dit verder op te nemen.  De post van 14/9 was ik uit het oog verloren.  Heb die tip opgevolgd echter zonder resultaat.

 

Hieronder de gevraagde afbeelding van het tabblad stuurprogrammas ( knipsel 2). Heb op voor het maken de stuurprogrammas bijgewerkt maar dit was blijkbaar niet nodig.

 

 

Als ik op netwerkadapters klikte kreeg ik onderstaand scherm te zien ( knipsel 1 )

Knipsel2.PNG

Knipsel1.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, geiteke zei:

Rabbit bedankt om dit verder op te nemen.

Het is Wabbit ;)

 

Om te beginnen mag je al die TAP adapters verwijderen.

Klik met rechts op de adapter en kies voor installatie ongedaan maken (of verwijderen).

Herstart daarna de pc en kijk of dit iets oplevert.

 

Kan je ook het merk, model en juiste type van de laptop opgeven.

Dan kunnen we bij de fabrikant op zoek gaan naar recente drivers.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verwijderen van al die TAPS lijkt zeer positief resultaat te hebben.  Voor de zekerheid 3 keer heropstart gedaan en telkens kan ik terug snel verbinding maken met het netwerk :-)

 

Ivm de drivers:

Toshiba

Satellite

L670-1DX

 

Rabbit for president :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de Satellite L670 gaan de drivers bij Toshiba maar tot windows 7.

Daar hebben we dus niet veel aan.

 

18 uren geleden, geiteke zei:

Heb op voor het maken de stuurprogrammas bijgewerkt maar dit was blijkbaar niet nodig.

Dat zou betekenen dat je reeds de nieuwste drivers hebt.

 

Voorlopig gaat het dus goed.

Als je weer problemen krijgt, controleer dan de netwerkadapters en dan mag je de TAP adapters weer verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.