Ga naar inhoud

CF Card Probllem


willy-lo

Aanbevolen berichten

Hallo , ik ben nieuw op het forum , mijn naam is Willy en woon in West-Vlaanderen.

Ik ben terug van reis en wil mijn Foto's cf card 16GB via externe cardreader op pc zetten ,er moet ergens iets mis gegaan zijn , wat weet ik niet maar conclusie geen foto's meer te zien , cf card word niet meer herkend , alsook ik de cf card terug in foto toestel Cano Eos 40D plaats herkend deze de card niet meer en zegt deze te her-formateren.

Tot op heden heb ik daaromtrent niets ondernomen (formateren) , ik heb de cf card via een andere cardreader op mijn 2de laptop aangesloten en via een gedownload programma EaseUS  Data Recovery wizard heeft dit programma er blijkbaar alles kunnen lezen , ik kan mijn fofto's zien maar deze niet herstellen daar dit programma niet gratis is en dit 80 euro kost, nu ik vermoed dat er hier op het forum wel ergens slimme mensen zijn die mij misschien kunnen helpen met een goedkopere oplossing ,ik kijk ernaar uit wie eventueel ook deze ervaring heeft meegemaakt en er een oplossing voor heeft.Alvast bedankt .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn advies is: ga naar een erkende Foto-zaak in de buurt, leg het probleem uit.

Neem alvast een (lege) USB-stick mee, voor het geval als .   .   .

 

Vraag of ze in de Foto-zaak de Foto's cf card kunnen lezen, zo ja vraag ze op al die foto's op de USB-stick wilt overzetten.

 

Ik had van de week ook een card van een video apparaat dat hapert, de video's zijn (kosteloos) gereed door een plaatselijk erkende Foto-zaak.

 

Verzoek voor in het vervolg uw tekst niet te onderstrepen, dat is irritant om te lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.