Ga naar inhoud

2 skynet emailadressen


Adelin

Aanbevolen berichten

Kan er mij iemand helpen met het volgende probleem. Ik ben geen expert dus alle hulp is welkom. In huis hebben we een PC met een skynet email adress. Sinds kort heeft mijn vrouw een laptop aangeschaft ivm haar zelfstandig beroep. op deze laptop heeft zij een skynet email adress aangemaakt. nu is er echter 1 probleem. als mijn vrouw via de laptop haar outlook open zal ze al haar mails ontvangen, maar vanaf we de outlook op de pc openen verdwijnen haar mail op de laptop. wat moet ik doen om ervoor te zorgen dat haar mails op de laptop blijven staan?

Alvast bedankt om te reageren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Adelin,

 

welkom op PCH.

 

'k ben geen expert wat mailprogramma's betreft, maar ik vermoed het volgende: dat het zo is, dat door Outlook binnengehaalde mails bij het binnenhalen ook automatisch worden gewist op de server (van je mailprovider, vb van Telenet, Belgacom,...

 

Je kan de instelling ervan controleren:

 

Opties > emailinstellingen  > emailaccounts > email  > Telenet-account aanklikken > emailaccount wijzigen > meer instellingen > geavanceerd (en daar onderaan)

 

(tenminste: zo is het bij mij in mijn 1013-versie. Heb je een latere/vroegere versie, dan heb je toch een idee in welke richting je moet gaan zoeken)

Ik denk dat - als jij je berichten op de server laat staan voor ('k zeg maar) één maand, dat je probleem wel eens zou kunnen opgelost zijn.

Proberen maar zou ik zeggen?

 

(en als mijn vermoeden fout is, moeten anderen inspringen...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.