Ga naar inhoud

Waarschuwing blijft weg


bernard

Aanbevolen berichten

Ik weet eigenlijk niet waar ik deze moet plaatsen , en het zijn eigenlijk 2 vragen , maar ik denk daT ZE MET ELKAAR TE MAKEN HEBBEN .

 

Ik heb een lijst met boeken in ,, mijn documenten ,, staan , en ik bekijk ze graag in de lijst uitvoering 

Maar regelmatig verandert dit in pictogrammen  en als ik dit weer gecorrigeerd heb naar lijst  verandert het toch weer .

Kan ik dit ,,vast ,, zetten 

 

En zolang dit zo is , heb ik  , als ik een USB stick gebruik, en weer wil verwijderen is dat geen probleem .

Alleen kreeg ik eerder altijd een waarschuwing / mededeling dat ik de stick veilig kon verwijderen 

En die waarschuwing krijg ik niet meer .

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, bernard zei:

Alleen kreeg ik eerder altijd een waarschuwing / mededeling dat ik de stick veilig kon verwijderen 

En die waarschuwing krijg ik niet meer .

Klik eerst op het puntpijltje (verborgen pictogrammen weergeven)

Klik vervolgens op dat pictogram van hardware verwijderen,

 

59fdd2cb69adc_ScreenShot11-04-17003.PNG.521af14939203fcb776a75f7fb65104c.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, bernard zei:

Maar als ik Apparaten en printers open en klik op mijnUsb stick , dan krijg ik niet het venster met ,, Plus uitwerpen ,, te zien 

Jij leest niet goed!.

Ik heb niet en nooit over Apparaten en printers gehad.

En ook niet dat je op de USB-stick moet klikken.

 

Lees nogmaals mijn vorige berichten.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste link kan ik wel op verwijderen klikken , maar krijg geen seintje dat het veilig mag 

De 2 e link  daar zag ik op de fpoto apparaten en printers openen , vandaar dat daar ging zoeken 

 

Maar als ik een USB stick in de laptop doe  , dan sttat het icoontje gewoon onder in de balk . 

Als ik er op klik kan ik kiezen voor verwijderen , maar krijg dan geen seintje , alleen het icoontje verdwijnt uit de balk 

P1090274.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, bernard zei:

De eerste link kan ik wel op verwijderen klikken , maar krijg geen seintje dat het veilig mag

 

Als ik er op klik kan ik kiezen voor verwijderen , maar krijg dan geen seintje , alleen het icoontje verdwijnt uit de balk 

Nadat het icoontje verdwenen is uit de Taakbalk, wacht je even en daarna kun je de USB-stick verwijderen, dan is het al veilig.

Na de upgrade naar Windows 10 Pro 1709 zie ik de 'blauwe' melding : Hardware kan veilig worden verwijderd ook niet meer.

 

21 uren geleden, bernard zei:

Maar als ik een USB stick in de laptop doe  , dan sttat het icoontje gewoon onder in de balk .

Dat maakt niet uit dat het pictogram van Hardware veilig verwijderen op de Taakbalk is, dat gebeurd wanneer er maar een USB-apparaat bij gelegenheid aan de laptop wordt aangesloten. Dat is prima.

Ik heb hier continue een externe harde schijf aangesloten aan de laptop, dan wordt dat pictogram van Hardware veilig verwijderen verborgen.

 

Indien de USB-stick op dat moment niet veilig kan worden verwijderd dan zie je onderstaande melding:

 

59ff22aac4097_ScreenShot11-05-17014.PNG.cd4cbb12b4cff5ad4eddffc2a66c885e.PNG

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.