Ga naar inhoud

kan niet inloggen in laptop met correcte outlook paswoord


gisele

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik heb meermaals dit probleem met de laptop van mijn schoonvader.

Telkens hij probeert in te loggen, gaat het niet omdat de paswoord dat hij ingeeft niet correct blijkt te zijn.

De computer vraagt telkens om met de laatste wachtwoord die gebruikt werd in te loggen.

 

Ik ben niet zeker of er windows 10 op zit.

Mijn schoonvader heeft de laptop al 6 maanden en heeft er na een week niet meer op kunnen werken.

Ik probeer steeds via mijn eigen laptop een nieuw paswoord te maken voor zijn outlook account, maar zelfs dan wil de laptop de wachtwoord niet aanvaarden!

Ik heb oude forums van jullie gelezen en dat het misschien komt door de installatie van windows 10.

Voor de zekerheid heb ik de instructies gevolgd en de installatiegegevens op een usb-stick gezet. 

Maar als ik de usb stick in zijn laptop steek kan ik nog altijd niets doen, want ik geraak niet zonder paswoord op de laptop.

 

Kunnen jullie mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat mogelijk de instelling van het toetsenbord ongewild gewijzigd is naar QUERTY.

 

Geef daarom het wachtwoord eens in als zou je een QUERTY toetsenbord hebben.

 

5a0c2ab09ffa3_AZERTYBelgi.thumb.jpg.f95c782878d2f052a776cde28fedc9d2.jpg

 

 

5a0c2ab129172_QUERTYNederland.jpg.e33540fedf3577206319d6c285d49f60.jpg

 

 

Als er bv een a in het wachtwoord voorkomt dan druk je op de q, enz.......

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tip: als je je wachtwoord van je gebruikersaccount intypt, zie je enkel puntjes:

 

5a0c2fc8e47bb-wachtwoord_in_puntjes.png

 

Wanneer je niet zeker weet of je het wachtwoord correct hebt ingetypt, dan moet je nog niet op de pijl klikken of op de Enter-toets drukken. Klik dan eerst op het oogje dat achter het ingetypte wachtwoord staat. Dan wordt het ingetypte wachtwoord leesbaar weergegeven:

 

5a0c302360aac-wachtwoord_in_letters.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.