Ga naar inhoud

PC installeerd steeds stuurprogramma en start opnieuw op en geen netwerk


Glekke

Aanbevolen berichten

Vandaag zijn ze de elektriciteit in het nieuw huis komen keuren, dus ook de differentieel laten afspringen...

Dus de pc heeft even zonder stroom gezeten.

Nu start ik deze opnieuw op en krijg de melding dat bepaalde stuurprogramma's geinstalleerd zijn en dat opnieuw opstarten vereist is.

Dus opnieuw opgestart, geeft steeds weer dezelfde meldingen van stuurprogramma's en opnieuw opstarten...

Ook verbind de pc niet meer met het netwerk omdat hij de hardware niet meer vind.

 

De stuurprogramma's die hij update:

ACPI x64-based PC

Volumebeheer

Indelen als volumestuurprogramma

 

Mij lijkt het dat een deel van het moederbord het begeven heeft?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Glekke zei:

Vandaag zijn ze de elektriciteit in het nieuw huis komen keuren, dus ook de differentieel laten afspringen...

Toch niet echt verstandig dat je niet eerst alle apparaten van de stroom haalt hé.:(

 

De pc niet opnieuw laten opstarten!!!

 

Zet een systeemherstelpunt terug van gisteren of iets ouder.

Lees HIER hoe je dat doet.

 

Hopelijk heb je systeemherstel aan staan want dat is iets dat de Windows 10 gebruikers al eens vergeten aan te zetten na een grote update zoals bv de Creators update enz.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was inderdaad niet verstandig van me. En systeemherstel staat blijkbaar ook niet aan in de PC, het is nog windows 7 dat erop staat.

Internet heb ik wel terug werkend gekregen, stuurprogramma opnieuw handmatig geïnstalleerd.

Verder werkt de pc ook gewoon zoals het moet.
Enkel de heropstart melding blijft.

aangepast door Glekke
internet werkt al terug
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-11-2017 om 22:37, droske zei:

Zet een systeemherstelpunt terug van gisteren of iets ouder.

Lees HIER hoe je dat doet.

Ik heb de handleiding aangepast zodat ze van toepassing is voor Windows 10 en ouder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een andere optie is teruggaan naar de laatst goed werkende configuratie.

 

Start de pc op en druk op F8 om naar de geavanceerde opstartopties te gaan.

Mogelijk kom je eerst nog in een boot-menu terecht. Selecteer dan je Windows schijf en druk ENTER en op staande voet ook opnieuw op F8.

Nu zou je in de geavanceerde opstartopties moeten komen.

Scrol met de pijltoetsen naar Laatst gekende goed werkende configuratie en druk Enter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-11-2017 om 23:18, droske zei:

Een andere optie is teruggaan naar de laatst goed werkende configuratie.

 

Start de pc op en druk op F8 om naar de geavanceerde opstartopties te gaan.

Mogelijk kom je eerst nog in een boot-menu terecht. Selecteer dan je Windows schijf en druk ENTER en op staande voet ook opnieuw op F8.

Nu zou je in de geavanceerde opstartopties moeten komen.

Scrol met de pijltoetsen naar Laatst gekende goed werkende configuratie en druk Enter.

Dit heeft het gedaan! bedanktvoor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook dank aan kweezie wabbit die me aan deze optie heeft herinnert. Als Windows 10 gebruiker was ik vergeten dat dit onder Windows 7 nog een optie is.

We sluiten dan nu dit topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.