Ga naar inhoud

sirrush

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb sinds kort een nieuwe computer gekocht. Na alles te installeren kom ik tot de ontdekking dat ik foto's niet kan openen om in het groot te bekijken.
Ik krijg telkens een pop-up scherm met de keuze van de verschillende software die ik kan koppelen, maar zodra ik eender welke software wil koppelen aan bv. JPG bestanden komt de pop-up gewoon opnieuw en dit telkens weer. Als ik echter windows photo viewer of pictures zelf open, kan ik ze wel via de software zelf openen, maar dus nooit door rechtstreeks op een foto te klikken, want dan komt ik dus in een loop terecht voor het kiezen van een standaard programma. De miniatuur afbeeldingen zie ik ook.  In de instellingen heb ik het standaard programma ook reeds verbonden, maar dit lost niets op.

 

Kan iemand mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, sirrush zei:

In de instellingen heb ik het standaard programma ook reeds verbonden, maar dit lost niets op.

En welke app heb je daar gekozen als standaard Fotoviewer?

Hieronder de gangbare manier als er nog geen standaard fotoviewer is gekozen:

  • Klik op Start > Instellingen > Apps
  • Klik in de linker kolom op Standaard-apps
  • Kijk dan wat er bij jou staat onder Fotoviewer. Microsoft wil heel graag dat je als fotoviewer de app Foto's gebruikt. Die wordt erg gepusht. Na een grote update kan het zomaar zo zijn dat de standaard fotoviewer gewijzigd is. Dat was net bij mij het geval:
  • 5a0de030b8dae-Kies_standaard-app.png
  • Ik klikte onder Fotoviewer op Kies een standaard-app en koos daarna Windows Photo Viewer.

Welke keuzes heb jij daar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.