Ga naar inhoud

Upgraden PC


Aanbevolen berichten

Hallo forum gebruikers,

 

Ik heb dus een computer al van een paar jaar oud en heb hem ongeveer 2 a 3 jaar geleden geupgraded. En heb besloten er nieuwe componenten voor te willen halen en daar heb ik jullie hulp bij nodig als dat niet erg is. Ik heb de laatste tijd eigenlijk alleen League Of Legends gespeeld dus er was niet echt veel upgrading nodig maar wil eigenlijk wel andere/zwaardere spellen gaan spelen. Mijn "aardappel" bestaat nu uit het volgende:

Moederbord: MSI FM2-A 75MA-E35

Processor: A8-6600K

Geheugen: 4GB DDR3 1333Mhz (Single Channel)

Videokaart: AMD Radeon R9 270

Hardeschijf: 500GB

Voeding: Corsair VS Sereis VS450

Besturingssysteem: Windows 7

 

Ik had al het plan om meer RAM te installeren en windows 7 te upgraden. Ik zou nu graag suggesties zien voor een nieuwe videokaart, windows 8 of 10, waar ik een ander 4bg ram geheugen latje kan halen. Misschien een processor of misschien wel grotere voeding. En sinds ik een nieuw besturingssysteem erop wil zou het handig zijn alles eraf te halen? Er staat niet veel info op meerendeels games. Ik zie al uw suggesties graag te gemoet. Voor videokaart + processor zou mijn begroting ongeveer 600eur zijn ik weet niet of dit genoeg zal zijn.

 

mvg Daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je voeding kan nog goed mee voor een zwaarder systeem, wat ik hier bij dit systeem zeker zou overwegen is inderdaad meer RAM-geheugen, aangezien 4 GB echt al wat krap begint te worden. Verder zou ik toch ook sterk aanraden om meteen Windows 10 te installeren op een SSD, wat je een veel vlottere ervaring zal opleveren. Een schone installatie zal inderdaad het beste werken.

 

Heb je een oog op het budget voor de totale upgrade? Het lijkt me verstandiger om te investeren in een nieuw systeem, als je toch je processor en videokaart gaat vervangen. De voeding en de harde schijf kan je eventueel meeverhuizen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.