Ga naar inhoud

Nieuwe laptop

Aanbevolen berichten

Hallo,

Na problemen met mijn laptop (zie topic trage computer) denk ik dat het beste is om een nieuwe laptop te kopen.

Ik gebruik vooral mijn laptop voor dagdagelijkse taken (mails lezen, ik gebruik vooral word en excel).

Soms kijk ik eens naar wat filmpjes en bekijk ik wat foto's vooral ivm sport.

Mijn budget is 1000 tot 1200 Euro.

Ik heb altijd gewerkt met HP maar voor mij hoeft een nieuwe laptop geen HP te zijn.

Beeldscherm zou ik graag op 17 inch behouden.

Ik kom uit België en zou die graag online kopen.

Kunnen jullie mij dan eventueel helpen om mijn mails (windows live mail) over te zetten want die zou ik graag willen bekijken op mijn nieuwe laptop ?

Windows 10 heb ik ook zeker nodig.

aangepast door kweezie wabbit
link naar vorig topic toegevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Voor normale dagelijkse taken hoef je gelukkig niet zo veel geld uit te geven, voor heel wat minder haal je al een degelijk systeem in huis die meer dan vlot genoeg is voor jouw doeleinden.

Dit model van HP doet het qua prijs-kwaliteit uitstekend en past perfect bij je doeleinden. Een mooi 1080p, IPS en mat scherm voor een goede beeldkwaliteit van filmpjes en foto's, een vlotte processor voor dagdagelijkse taken en voldoende werkgeheugen. Er is een SSD van 256 GB aanwezig voor snel opstarten en een vlotte werking van al je programma's. Het scherm is zoals gewenst ook 17 inch grot.

We kunnen zeker helpen met het overzetten van mails, daarvoor kun je gewoon een nieuw topic aanmaken in het Windows subforum. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.