Ga naar inhoud
Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Nieuwe Layout
De PC Helpforum heeft een nieuw thema/layout sinds 23 augustus. Meer info.

Vriendelijk verzoek: whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker.

Beste bezoeker. Je ziet deze tekst omdat een adblocker, plugin of andere software onze advertenties blokkeert. PC Helpforum helpt jaarlijks gratis duizenden mensen met computerproblemen. Deze website en server kunnen we enkel onderhouden dankzij de inkomsten uit advertenties. Vandaar een vriendelijk verzoek: whitelist onze site zodat we jullie gratis verder kunnen helpen. Klik hier om te lezen waarom en hoe je kunt whitelisten.

javo

Slaapstand

Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds kort ben ik mijn keuzeknop slaapstand kwijt.

Deze zat in het rolmenu bij de startknop.

Ik had normaal de 3 mogelijkheden "afsluiten, opnieuw opstarten en slaapstand.

Nou is de slaapstand ineens verdwenen.

Ik heb nog wel de slaapstand ingesteld maar alleen mijn beeldscherm gaat nu nog in de slaapstand.

Wat zou er mis kunnen zijn?

Gr,

Javo

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Hallo,

Klik link op je Start knop > klik Instellingen > klik Systeem > klik links op "Energiebeheer en slaapstand".
    Klik rechts op "Exstra energie-instellingen > klik links op "Het gedrag van de aan/uit-knoppen bepalen.
    Staat daar een vinkje voor Slaapstand-Weergeven in menu met opties voor Aan/Uit.
    Zo nee klik op "Instellingen wijzigen die momenteel niet beschikbaar zijn.

Hierna kan je een vinkje plaatsen voor Slaapstand-Weergeven in menu met opties voor Aan/Uit.
    Gevolgd door onderop op "Wijzigingen opslaan".

Nu zou het er weer moeten staan (herstart anders eerst je pc).

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  • Hallo abbs,

Ik heb jouw uitleg uitgevoerd en het probleem is opgelost.

Hartelijk bedankt.

Javo

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!