Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Vriendelijk verzoek: whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker.

Beste bezoeker. Je ziet deze tekst omdat een adblocker, plugin of andere software onze advertenties blokkeert. PC Helpforum helpt jaarlijks gratis duizenden mensen met computerproblemen. Deze website en server kunnen we enkel onderhouden dankzij de inkomsten uit advertenties. Vandaar een vriendelijk verzoek: whitelist onze site zodat we jullie gratis verder kunnen helpen. Klik hier om te lezen waarom en hoe je kunt whitelisten.

kristof28

Gloednieuwe laptop aankopen, welke en waar?

Aanbevolen berichten

Hoi, :-)

Ik wil een nieuwe laptop kopen.

Kan iemand mij zeggen waar ik moet zijn? Ik zoek geen gametop laptop.

Ik zoek wel een laptop die zeer snel opstart en andere programmas ook vlug opstart.

Of kan ik beter wachten tot een bepaalde periode ofzo? Zoals volgend jaar in Januari? Alsook ik vertrek volgende week naar Spanje. Kan ik niet beter daar een laptop kopen?

Thanks

aangepast door kristof28

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    4

Max 750€ maar enkel met een 17 inch scherm.

Nu ja, ergens lijkt het mij niet verstandig om dat in spanje te kopen. Want ik kan niet zomaar eventjes terug vliegen binnen de garantieperiode. lol

aangepast door kristof28

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    4
    34 minuten geleden, kristof28 zei:

Max 750€ maar enkel met een 17 inch scherm.

Nu ja, ergens lijkt het mij niet verstandig om dat in spanje te kopen. Want ik kan niet zomaar eventjes terug vliegen binnen de garantieperiode. lol

Max 850 € is ook goed. Indien mogelijk in promo. In winkel of online kopen en thuis laten leveren is ook goed.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    4

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!