Ga naar inhoud

i/o foutmelding


Aanbevolen berichten

Herstart de computer eens of het dan lukt.

Kijk of je de nieuwste versie hebt

Mogelijk heb je geen programma om mkv te bekijken zoals vlc of je hebt een nieuwe vlc doch moet je dat nog instellen bij torrent programma.

Het kan ook zijn dat de laatste update van Windows een probleem kan zijn--> herstelpunt terugzetten.

Verder gebruik ik nooit torrent programma om de eenvoudige reden dat vooral jonge artiesten niks meer verdienen.

 

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik je vraag en log bekijk.

PUP staat voor Potential Unwanted programs .

Wat adwcleaner aangeeft mag je verwijderen. Zeker de rommel van popcorn.

Verwijder Bittorrent, gebruik daarvoor een  Uninstaller  prog zoals Revo Uninstaller.

( ik persoonlijk zou ook alles van popcorn eruit gooien en nooit meer in de buurt van popcorn komen, integendeel gelijk de andere kant oplopen)

Na het verwijderen, laat adwcleaner nog eens lopen.

Als je een andere torrent client wilt ipv bittorrent ,google op qBittorrent. (beter, duidelijker, zonder reclame of andere troep, open source)

Hope it helps:hmmmm:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Grote Woef zei:

Als je een andere torrent client wilt ipv bittorrent ,google op qBittorrent. (beter, duidelijker, zonder reclame of andere troep, open source)

Zijn torrents niet illegaal:hmmmm:

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ fcbrugge,neen de progjes zoals bittorrent of qBittorrent zijn niet illegaal, wat je ermee download is een ander verhaal.

@ misteragga , Ik gebruik al jaren Revo pro, misschien is er een andere helper die een makkelijker oplossing weet?

Maar gebruik in ieder geval een uninstaller om alle restjes eruit te halen.

aangepast door Gast
Opmerking van TS
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.