Ga naar inhoud

Elke Van den Breen

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

laat me beginnen met te zeggen dat ik  een tamelijk grote computer leek ben!

Ik geraak niet meer in onze computer nadat mijn man deze ochtend een herinstallatie heeft willen uitvoeren.

Hij is beveiligd met bitlocker en ik heb de herstelsleutel niet meer, ook geen microsoft account op zijn naam en op mijn account geen herstelsleutel te vinden.

De faq van windows heb ik reeds gelezen, systeemherstel lukt niet en de pc opnieuw instellen lukt ook niet!

 

Iemand een tip?

 

MVG Elke

 

ASUS Eeebook X205TA

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Er staat dan ook:

Citaat:

Helaas is het zo dat als u uw sleutel niet kunt vinden, en er ook geen andere beheerder op de pc is die een back-upkopie kan vinden, u de pc zult moeten terugzetten op de standaardfabrieksinstellingen. Aangezien hierdoor al uw persoonlijke gegevens van de pc worden verwijderd, kiest u deze optie alleen als er echt geen andere mogelijkheid is. U voorkomt hiermee dat onbevoegden bij uw gegevens kunnen, maar u zult ook zelf nooit meer toegang kunnen krijgen tot uw gegevens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Elke Van den Breen zei:

Ik geraak niet meer in onze computer nadat mijn man deze ochtend een herinstallatie heeft willen uitvoeren.

Was dat een poging tot het uitvoeren van een clean installatie of het uitvoeren van fabrieksherstel?

Ik begrijp dat die installatie is mislukt...?

 

Ik vrees dat ik op de volgende vragen een negatief antwoord ga krijgen:

  1. Heb je ooit een systeemback-up gemaakt?
  2. Beschik je over een (recente) back-up van je data.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

21 uren geleden, Elke Van den Breen zei:

k geraak niet meer in onze computer nadat mijn man deze ochtend een herinstallatie heeft willen uitvoeren.

Hoe heeft hij dit gedaan?

Start de pc helemaal niet meer op of tot hoever start hij op (bv Welkomst scherm)

Welk besturingssysteem staat erop?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.