Ga naar inhoud

Iconen reageren niet


Yvan Vertongen

Aanbevolen berichten

Ik vind dat niet vreemd.

In het bovenste venster (de zwarte afbeelding) heb jij een verkeerde opdracht ingevoerd. Jij typte Restorehealt, terwijl het Restorehealth moet zijn. Je was dus aan het eind de letter h vergeten, en dan krijg je de melding dat die optie niet bestaat.

Ja, het luistert erg nauw wat je in zo'n venster intypt: 1 letter of 1 spatie te weinig of te veel, en de opdracht kan niet uitgevoerd worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent me net iets te vlug af Porrelaar. Ik merkte het nu ook op en stond op het punt er op te wijzen.

Ik vind het wel vreemd dat de medewerkster de opdracht sfc / scannow niet uitgevoerd heeft na die DISM.exe opdracht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, heren, nu is me die fout ook opgevallen. Voor de eerste test (zwart scherm) had ik de opdrachtregel gekopieerd van PC Helpforum (met dank aan droske) zonder mij verdere vragen te stellen of de schrijfwijze van "Restorehealth" al dan niet correct was. De tweede test (blauw scherm) werd uitgevoerd door die medewerkster (ze had mijn scherm overgenomen). Nu wachten op haar mailtje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 21-12-2017 om 15:46, Yvan Vertongen zei:

Wat de medewerkster zei ? Morgen zou ik een mail ontvangen. Toen heeft ze (vriendelijk) afgesloten. Wordt vervolgd (?). Ik hou je op de hoogte.

Heb je nieuws voor ons?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, er is geen echt nieuws. De aangekondigde mail was eigenlijk een beoordeling voor die medewerkster.

Ondertussen is die fout nog eens opgetreden (waarschijnlijk na een update). Ik heb hogervermelde bewerking nog eens overgedaan + sfc /scannow. Geen foutmelding. Het rare was wel (reeds voor die test) dat in Verkenner "Documenten" veranderd was in "Documents" en "Afbeeldingen" in "Pictures". Dit heb ik ondertussen veranderd met uitzondering van "Music". Waarom die mappen verengelsd werden, is mij een raadsel. Had dat iets te maken met die update ??? 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.