Ga naar inhoud

alles in zwart/wit


popol57

Aanbevolen berichten

Beste vrienden,

gisteren, om mijn vaste afbeelding op het scherm, een beetje te verduidelijken, zal ik waarschijnlijk een fout hebben begaan, want op een gegeven moment was alles zwart, wit en een hoop grijs. Alles afgesloten gisteren en bij de opstarting vandaag blijft alles in die eentonige kleuren. Ik heb al alles geprobeerd, doch niets lukt om terug kleuren te krijgen... Graag help aub, waarvoor mijn dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste abbs, heb ik allemaal al meerdere keren geprobeerd , doch lukte me niet... Had ook nog een andere hulplijn ingeschakeld, die me wel niet volledig hebben kunnen helpen, doch wel een tamelijke 'hulplijn' kunnen geven, waarmee ik dan uiteindelijk wel het probleem heb kunnen oplossen, 't is te zeggen, in feite gedeeltelijk !!! Ik heb nu op mijn standaardscherm, links en rechts een neutrale blok, waar wel de nodige info in verwerkt zit, doch het is natuurlijk spijtig dat ik geen volledig 'gewenst' scherm meer heb, maar soit, indien dit alles is voor mijn probleem, dan neem ik dit er graag bij... In elk geval , vriendelijk dank voor de nodige hulp, reactie en begrip..

Vriendelijke groeten.....;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • abbs sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.