Ga naar inhoud

Office 2016 duurt wel heel lang


Gast

Aanbevolen berichten

Ik werk met Windows 10 , en met Microsoft Office 2016. 

Ik had soms problemen met WORD, werd soms ongewild afgesloten . Nu ben ik Office herstel (online ) aan het toepassen, 

Maar dat duurt nu al heel lang ik denk al 5 uur . 

Is dat normaal. 

 

Grt  Gerard 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je Office 2016 wilt herstellen heb je de keus tussen Snel herstellen en Online herstellen:

 

5a55e9ce3ff63-2018-01-10_11_21_11-%E2%80

 

Had je eerst Snel herstellen geprobeerd en heeft dat niet geholpen?

Ik vermoed dat bij Online herstellen de hele Office suite (dus niet alleen Word) opnieuw wordt gedownload en dat elke onderdeeltje van Office vergeleken wordt met de onderdelen die geïnstalleerd zijn, waarbij defecte onderdelen vervangen worden.

In de afbeelding staat dat Online herstellen "iets langer" duurt. Nu vind ik 5 uur wel erg lang duren.

De tijdsduur hangt natuurlijk wel af van jouw downloadsnelheid. Wanneer de downloadsnelheid van jouw internetverbinding erg laag is, dan kan het lang duren, maar 5 uur is wel extreem.

Heb je tijdens dat herstel wel een voortgangsbalk in zicht en zo ja, kun je aan die balk nog enige voortgang zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus na 5 of intussen 7 uur is hij nog steeds bezig met stap 1 van 4. Dat wordt hem niet meer, denk ik...

Lastig, want ik zie ook geen knop Annuleren in jouw afbeelding.

 

Wat ik zou doen is de computer opnieuw opstarten (via een klik op de startknop > 5a55fd8d84c87-Aan-uit.png > Opnieuw opstarten.

Nadat de computer opnieuw is opgestart, Microsoft Office verwijderen via Configuratiescherm > Programma's en onderdelen.

Nadat de verwijdering voltooid is, de computer weer opnieuw opstarten en daarna Office 2016 opnieuw installeren.

 

Een hoop gedoe, dat weet ik. Heb jij een installatie dvd van Microsoft Office 2016?

Wacht zeker nog op reacties van anderen!

Wanneer je het herstellen van Office nu afbreekt, bestaat de mogelijkheid dat het verwijderen van Office 2016 ook moeilijk gaat verlopen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een toevoeging: denk eraan dat tijdens het herstellen van Office alle Office programma's afgesloten moeten zijn. Dus niet alleen Word afsluiten, maar ook nog openstaande vensters van Excel, PowerPoint, Outlook enzovoort.

Wanneer jij Outlook gebruikt als e-mailprogramma, dan kun jij dat dus niet gebruiken tijdens het herstellen van Office 2016.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de pc opnieuw opgestart en alles van Office verwijderd. en geprobeerd Office 2016 opnieuw te installeren .

Maar ik krijg deze melding

Ik denk dat ik nu verder van huis ben. 

 

Gerard

 

2018-01-10_134145.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alles van Office 2016  verwijderd en wel 3 x geprobeerd om Office opnieuw te installeren 

Maar krijg telkens deze meldingen. (zie printscreens ) het wordt er niet beter op, ook kan ik mijn Office bestanden zoals powerpoint exel en word 

 

5a5630aad5399_office1.jpg.3660599f511e37fc3713ca06e91cde5d.jpg5a5630ce91c75_office2.jpg.8c1fe87f149efff3d28da918d907dd9a.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ghelsing zei:

ook kan ik mijn Office bestanden zoals powerpoint exel en word 

Daar ontbreekt nog wat aan het eind van de zin. Ik neem aan dat je nu je Office bestanden niet kunt openen?

Wanneer het opnieuw installeren van Microsoft Office 2016 niet goed gelukt is, dan is het logisch dat je die Office bestanden nu niet kunt openen.

 

Ik heb gezocht naar de foutmelding die je kreeg over de niet gevonden AppVlsvSubsystems64.dll. Met de informatie die ik vond over die fout, schoot ik niets op. Dan krijg je weer dezelfde adviezen van Microsoft: Office herstellen, en als dat niet lukt Office eerst verwijderen en dan opnieuw installeren. Maar dat heb je allemaal al geprobeerd.

 

Je kunt morgen, tijdens kantooruren, contact opnemen met Microsoft. Doe dat via deze website: https://support.microsoft.com/nl-nl/contactus/

Klik daar op de knop Aan de slag.

Op dit moment weet ik zelf helaas geen betere oplossing voor je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.