Ga naar inhoud

Snelle pc voor Pinnacle filmbewerking


pepie

Aanbevolen berichten

Die PC staat daar na vorig jaar 4 x terug gebracht te hebben bijna al1 jaar.

In die tussentijd hebben zij er regelmatig wat aan veranderd en ben ik een aantal keren gaan kijken.

Ik loop niet de deur plat bij hen, want daar heb ik niet zoveel tijd voor.

Het punt is: Ik heb nog niemand gevonden die mij kan vertellen hoe snel een scène overgang in de film geplaats kan worden met een PC van iemand die een lekkere snelle pc heeft.

Dus is het probleem ook een beetje, dat ik niet kan bewijzen en laten zien hoe snel het WEL kan/moet zijn.

Kan het alleen met mijn PC en laptop vergelijken.

Deze maand wil ik de knoop doorhakken en mijn geld terug als het niet wordt wat ik wil.

Groetjes

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

hallo daar!

zomaar 1 korte tip...

zet in plaats van de Q8200 er eens een E8400 (of 8500/8600) in...

ik denk zomaar dat dat behoorlijk wat gaat schelen :-)

Dag Yanninck,

Dat zal ik ook voorstellen. Alleen nu ff niet want ik kom net van de bekkebeul vandaan, en verrek nog van de pijn aan de tand die een wortelkanaalbehandeling heeft gehad. :viking:

Dat is nog erger dan een PC die er geen zin in heeft.

bedank voor je bericht,

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had beter die PC naar de tandarts kunnen brengen, want misschien heeft die tandarts daar meer verstand van.

Ik ben namelijk na een uur weer terug geweest met de mededeling dat de tand nog net zoveel pijn doet als voor ik geholpen ben.

Weer prikken en alles open gepulkt, met telkens de vraag van de T arts, of het nu nog zeer doet.

Nou ook die laatste behandeling heeft niets geholpen. Als ik maar even de tand aan raak krijg ik een pijnscheut van ong. 10.000 volt.

Dus nu een PC probleem en een Tand probleem.

Ben er wel ff lekker mee.

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja lach me maar uit met je TandHELLUPforum.Keb alles gelezen wat er maar op interpret kon vinden. xD

Helaas niet erg onTopic, maar moet het ff kwijt. :bawling:

Nou het verhaal gaat nog verder.

Ben na die behandeling nog 2 keer terug geweest op dezelfde maandag, en telkens weer 6 a 7 spuiten gehad en weer gepulkt aan die tand.

Vrijdag dus ook weer geweest, en toen ja hoor, naar de nog grotere bekkenbeul, de kaakchirurg.

Nou laten we het nu maar ff over PC hebben, want wat ik daar met die beul heb meegemaakt.

Ik heb bij elkaar bij de tandarts 20 prikken gehad en geen een die echt pijn deed.

Maar die 5 prikken van die .:evil:................ Hij spoot met grote snelheid vloeistof in een gedeelte waar geen ruimte in is. Pijn joh!!! :o

Met draad en naald alles weer dichtgenaait. Zit nu lekker met draden im mijn bek.

Deze lossen vanzelf op en dat kan ik niet zeggen van de PC problemen.

Nu misschien iemend gevonden in vriendenkring die een QaudCore.....enz. heef en gaat dat testen op zijn PC.

Maar ik hoop, toch nog op meer gegevens ook van andere en van het forum.

Ik blijf hopen dat het toch nog goed komt, met mijn mond en de PC.:dancing:

Groetjes

Pffetur. ( excuus slis nog een beetje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou, veel beterschap in iedergeval :-)

hopelijk hoef je niet al te vaak terug naar de "smoelsmid" (zoals we dat hier in nederland zeggen).

misschien kan ik je over 3 weken wel van mee dienst zijn na mijn vakantie.

dan heb ik namelijk zelf een quadcore (phenom II 940)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.