Ga naar inhoud

video's plakken en knippen


vxvk

Aanbevolen berichten

Ik heb altijd met windows moviemaker gewerkt maar met windows 10 is moviemaker verdwenen. Ik heb nog van alles geprobeerd en op mijn notebook met windows 7 heb ik nog de goede moviemaker staan maar Microsoft is gestopt met moviemaker. Nu kan ik wel allerlei soorten moviemaker downloaden (betaald) maar ze werken geen van alle zoals de moviemaker onder windows 7. Ik heb allerlei korte video's op de iPhone en op een fototoestel. Die wil ik graag aan elkaar plakken. Maar dat moet niet al te ingewikkeld zijn. Ik hoef geen ondertitels erop te zetten of allerlei andere dingen. Gewoon filmpjes aan elkaar plakken, zoals dat met de oude moviemaker ging. Windows Moviemaker classic, windows moviemaker-2017 en nog zo'n paar zijn niet geschikt. Heeft iemand nog zo'n oude moviemaker voor mij of weet iemand welk programma geschikt is voor mij. Ik wil er best voor betalen als het maar een goed programma is. Maar de programma's die ik tot nu toe gevonden heb, zijn niet geschikt.  Wat ik wel weet, is dat de goede moviemaker werkt met Photo Gallery. Wie helpt mij? Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.