Ga naar inhoud

Inloggegevens gebruiken


Rolle Gmail

Aanbevolen berichten

Beste leden,

 

Ik werk met Windows 10.

Het opstarten van mijn PC gebeurd, zelf gekozen, zonder mijn wachtwoord te moeten opgegeven, gezien

enkel ikzelf deze PC gebruik.

 

Sinds een paar dagen, gebeurd er iets bizar.

Wanneer gedurende ik een paar minuten mijn PC niet meer gebruik, slaat mijn screensaver aan, heel normaal.

Doch wanneer ik iets later, het toetsenbord aanraak, slaat hij op de beginpagina, en vraagt hij mijn inloggegevens

waaronder ook mijn passwoord.

Dit is nu geen catastrofe, doch wat is hier aan de hand ??

 

Graag een seintje a.u.b.

 

Gegroet.

Rolle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag droske,

 

Sorry voor mijn laattijdig antwoord, doch ik was afwezig.

Ik bekeek het antwoord van "SchoonePc" - doch dit helpt mij niet verder.

 

Mijn PC gaat niet in slaapstand, doch hij schakelt over op de "schermbeveiliging".

Van daaruit moet ik mij, met mijn wachtwoord aanmelden, om terug naar mijn

bureaublad te begeven, hetgeen ik NIET moet doen bij het opstarten bij start van mijn PC.

 

Ik weet niet of daar iets aan te doen is ??

 

Gegroet.

Rolle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volg onderstaande instructie doch met dit verschil dat je onder punt 3 het vinkje verwijdert zodat er GEEN aanmeldingsscherm wordt weergegeven na het beëindigen van de schermbeveiliging..

Aanmeldingsscherm weergeven na beëindigen van schermbeveiliging.

  1. Klik met de rechter muisknop op een lege plaats op je bureaublad en kies Aan persoonlijke voorkeur aanpassen.

  2. Klik op de tab Vergrendelingsscherm en vervolgens (helemaal beneden) op Instellingen voor schermbeveiliging.

  3. Plaats een vinkje bij Aanmeldingsscherm weergeven bij hervatten.

  4. Klik op Toepassen en sluit met OK.

  5. Sluit het venster “Vergrendelingsscherm”.

  6. Er wordt nu een aanmeldingsscherm weergegeven wanneer je de schermbeveiliging beëindigt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.