Ga naar inhoud

Rolle Gmail

Lid
  • Aantal items

    300
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Recente bezoekers van dit profiel

906 profielweergaven

Rolle Gmail's prestaties

Rijzende Ster

Rijzende Ster (9/14)

  • Eerste post
  • Actief
  • Gespreksstarter
  • Week één klaar
  • Een maand later

Recente badges

10

Reputatie

  1. Hallo kweezie wabbit, Ja we kunnen nu gerust de topic afsluiten. Bedankt en groetjes. Rolle.
  2. Hallo droske, Bedankt voor de uitgebreide uitleg nopens de Cleantools !! Rolle.
  3. Dag porrelaar, Ik dank u ten zeerste voor uw uitgebreide uitleg. IK zal zeker uw laatste link overwegen bij de aankoop van nieuwe inkt. Goedkoop kopen ligt niet in mijn aard - ik verkocht vroeger dure materialen, en weet wat dit betekend !! Doch op mijn 78 ste, is printen slechts een bijzaak, en gebruik meer mijn printer voor de kinders (in zwart-wit) dan voor mezelf. Daarom.......u begrijpt me wel....!! Alvast bedankt voor uw advies, en ik consulteer zeker de prijzen van uw laatste link. Gegroet. Rolle. PS./ Ik ben nog altijd in het bezit van mijn Canon Pixma MG2150 !! En hij doet het nog goed ook !!
  4. Hallo porrelaar, Ik ben niet voor het geluk geboren, doch in dit geval komt het goed uit... Pas op, de kleurencartridge is NIET verwijderd en blijft in de printer aanwezig. Groetjes en nogmaals bedankt. Rolle.
  5. Bedankt droske en Digicafee, Ik heb de boodschap goed begrepen, CCleaner negeren of afblijven is de boodschap. Groetjes. Rolle.
  6. Geachten, Het is niet dat dit mij enorm stoort, doch heb ik een vraag omtrent, de altijd terugkomende resultaat na de registerscan van CCleaner, zie hieronder: Vanwaar zou dit resultaat afkomstig zijn, het is altijd hetzelfde probleem, vanwaar zou dit komen ?? Graag een seintje a.u.b. Rolle.
  7. Hallo porrelaar, Bedankt voor uw respons. Ik probeerde al uw adviezen reeds uit vooraleer u te schrijven. Ik ging zelfs nog een stapje verder, naar "meerdere instellingen" - waar ik de kleur kan instellen op "Monochrome" (zwart-wit). Doch zelfs met deze instelling, gebeurd er niets, behalve een BLANCO afdruk !! Uw opmerking betreffende een lege inktpatroon klopt uiteraard, doch ik werk nu de laatste tijd, zonder kleurenpatroon (te duur) met mijn printerinstellingen op "zwart-wit" - en dit werkt in de meeste gevallen. Dus "foto" niet meer gebruiken om iets af te drukken. Bedankt voor uw tijd. Rolle.
  8. Geachten, Ik stel reeds lang vast, dat ik geen print kan maken vanuit mijn Windows item "Foto's" - zie afbeelding Wanneer ik in "Foto's" op "Printen" klik, schakelt de printer in werking, doch ik bekom een "blanco" blad !! Wat zou hier de oorzaak kunnen zijn ? Graag een seintje a.u.b. Rolle.
  9. Hallo kweezie wabbit, Precies juist kan ik het u niet mededelen, doch het heeft te maken met het feit dat ik bij Facebook 2 accounts zou hebben (best mogelijk) - en bij het openen van mijn accounts op Facebook, zou hij meteen op de juiste account gehokt hebben, en deze hebben geopend, met een positief resultaat, dat ik terug op mijn traditionele openingsstartpagina kwam. Ik zie terug mijn berichten zoals vroeger. De andere account is nog steeds aanwezig, en moet ik goed opletten, dat ik per ongeluk, wanneer ik op mijn account kom, terug de goede gebruik. Het is misschien een beetje eigenaardig uitgelegd, doch ik ben slechts een leek....!! Het voornaamste is zoals altijd het eindresultaat !! Groetjes en sorry voor deze moeilijke uitleg. Rolle.
  10. Geachte ictknechter, Mijn probleem heeft mijn zoon opgelost. Bedankt. Rolle.
  11. Geachte ALLE Moderatoren, Het is met plezier dat ik jullie kan mededelen, dat ons werk niet voor niets was !! De "Definitie-update" van vandaag 09-06-21 is uitgevoerd, en te zien in mijn knipsel van dit gebeuren !!! Nog eens bedankt.....samen sterk !! Groetjes. Rolle. PS.: DEZE TOPIC MAG WORDEN AFGESLOTEN !!
  12. Geachte Heren, Passer, Droske en Kweezie wabbit, Het is me gelukt, doch vraag niet hoe - waarschijnlijk door mijn proefversie van Malwarebytes naar "Free" te zetten, om mijn Windows Defender antivirus IN TE SCHAKELEN !! Ik kan jullie moeilijk een screenshot laten zien, gezien mijn "Kies bestanden" - links onderaan de tekst - niet zijn ingeschakeld - spijtig - en ik weet niet hoe men deze optie bekom. Nu nog afwachten of mijn Windows updates voor deze Defender zullen werken. Ik kan dit nu niet zeggen, want mijn Antivirusbeveiliging is bezig met een snelle scan uit te voeren, die toch redelijk lang zal duren. Ik hou jullie op de hoogte. Groetjes en een dikke mercie voor jullie inspanningen !!! Roland. PS./ Nu toch "kies bestanden" gevonden (2 uur na het opmaken van dit bericht !! Hopelijk is nu alles in orde. Ik laat jullie weten of mijn Definitie-updates dagelijks aankomen.
  13. Beste Droske, Uw laatste alinea met punten 1) en 2) - vind ik niet terug in mijn "Virus en Bedrfeigingsbeveiliging" - sorry. Ik maakte toch een paar screenshots van interessante (voor mij althans) items. Zie hieronder: Graag een seintje op de 2 eerste afbeeldingen misschien. Groetjes. Roland.
  14. Hallo passer, Welk plaatje bedoel je ? Roland.
  15. Neen passer, ik heb geen aparte antivirus geïnstalleerd ! Enkel "Malwarebytes" staat geïnstalleerd, doch reeds maanden lang. Groetjes Roland.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...