Ga naar inhoud

PC Helpforum wenst u fijne feestdagen!

PC Helpforum wenst u een fantastisch en gezond 2021 toe!

Rolle Gmail

Lid
  • Aantal items

    255
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Rolle Gmail

  • Titel
    Vaste Bezoeker

Recente bezoekers van dit profiel

674 profielweergaven
  1. Beste porrelaar, Bedankt voor uw zeer nuttige uitleg. Ik wist wat een cloud was, doch wist niet dat ik een ingebouwde Cloud had op mijn iphone SE, die niets van opslag oppeuzelt van mijn 64 GB van mijn max. opslag op mijn iphone. Ik laat dan ook niet na, om deze, zoals u, in geringe mate te benutten. Met oprechte dank voor deze info. Gegroet. Roland.
  2. Geachten, Ik bezit een iphone Se 2020, men vraagt me nu om mijn "reservekopieën" aan te maken op mijn icloud ! Het zou 3 weken geleden zijn, dat ik deze heb gemaakt - bij mijn weten, deed ik dit NOOIT ! Moet ik dit doen, of kan ik ook evengoed werken en gewoon bewaren zonder deze icloud ? Graag een seintje a.u.b. Roland.
  3. Rolle Gmail

    Facebook

    Geachten, Vandaag was het mijn verjaardag (geen applaus), dit stond waarschijnlijk vermeld op Facebook, doch alle felicitaties kwamen binnen via "Messenger" - en geen enkele via Facebook zelf. Dit vertelde ik mijn zoon (op bezoek) - hij probeerde mij een bericht te sturen vanop zijn Iphone, doch vond mijn "Tijdlijn" niet. Wanneer hij toch een bericht maakte, via "bericht maken" - gebeurde de verzending via "Messenger" , waar ik het bewuste bericht ontving. Kan iemand mij helpen, mijn tijdlijn bij mijn vrienden te installeren, of toch ie
  4. Geachten, Ik zit sinds deze middag met een DIK probleem. Bij het opstarten deze middag, kwam ik na heelwat minuten op een "pekzwart" startpagina, zonder mijn gewoonlijke achtergrond, en al mijn pictogrammen links geplaatst. Ik kon slechts enkele van deze pictogrammen openen, doch kon er niets in typen, gezien mijn klavier een QWERTY-type voorstelde !! Na lang denken en van alles proberen, kwam ik tot een oplossing. In mijn startpagina (waar ik mijn wachtwoord moet intypen) gezocht naar mijn inlogpaswoord via het "qwerty-klavier" - d.
  5. Geachten, Ik schafte mij "CCleaner Professional" aan (via betaling), en installeerde hun programma. Er werd ook een registratie gevraagd, hetgeen ik ook deed. Mijn vraag, werkt dit programma nu automatisch, of hoef ik ergens een handeling uit te voeren, om het programma te starten ? Ik kreeg een melding van CCleaner, doch alles in het engels, hetgeen mijn sterkste vak niet is, gezien al die technische termen en jargon. Graag een seintje a.u.b. Gegroet. Roland. PS.: Zie bijlagen.
  6. Hallo kweezi rabbit, Aansluitend op uw voorstellen, was ik genoodzaakt over te stappen naar een "Upgrade" van mijn bestaande versie. Dit deed ik vanuit Thunderbird, via hu "upgradesysteem". Dit gebeurde feilloos in een zeer korte tijd. Mijn versie ziet er nu zo uit: Dus de laatste versie 78.2.2 (32 bits) - ja nog steeds 32 bits niettegenstaande ik 64 bits heb. Doch het is volgens mij in orde, nu nog in de komende dagen uittesten. Indien het verkeerd zou lopen, hoort u wel van mij. Misschien nu al deze topic afsl
  7. Beste stegisoft, Bedankt voor uw antwoord. Ik voerde een nieuwe opstart uit, doch er veranderde niets aan mijn huidige versie (60.6.1 bij 32 bit). Ik bezocht Google, waar ik laatste versie 78 bekeek. Vooraleer over te schakelen op deze versie, heb ik een vraag - behoud ik dan alle bestaande mappen op mijn verscheidene e-mailadressen, of moet ik nadien ALLES terug herinstellen ?? Is de laatste versie (78) volgens U aan te raden, of wat doe ik in de plaats ?? Graag eens seintje. RMO.
  8. Dag stegisoft, Hieronder het gevraagde venster van Thunderbird, vermoedelijk met het versie-nummer. Benieuwd naar uw mening. Gegroet. RMO.
  9. Hallo falstring, Sorry voor deze "zondagsstoring" - doch een bijkomstige opmerking, is hier wel van toepassing. Wanneer ik, in mijn instellingen van het bewuste e-mailadres, "Kopieën en Mappen", het vinkje weghaal (waar het normaal moet staan), bekom ik slechts 1 melding van de verzonden zending - dus de goede oplossing ! Afwachten nu wat de toekomst ons brengt. Ik hou u op de hoogte van een eventuele verandering, dus nu OK. Gegroet. ROM.
  10. Beste falstring, Te vroeg victorie gekraaid !! Deze morgen, na nog eens een testbericht te hebben verstuurd vanuit het bewuste e-mailadres, met "@hotmail.com" als extensie, zag ik terug een dubbele melding van deze ene verzending !! Mijn verwijdering en terug instellen van het bewuste e-mailadres heeft dus niet mogen baten. Misschien lost het zich op van zelf. Groetjes. RMO.
  11. Hallo falstring, Bedankt voor uw tip ! De nodige acties ondernomen, zoals door u voorgesteld, en bij mijn eerste poging bij verzending, zie ik inderdaad slechts 1 bericht in "Verzonden" berichten. Dus een geslaagde interventie. Hopelijk houdt het nu stand. In elk geval bedankt en gegroet ! RMO.
  12. Beste stegisoft, Bedankt voor uw respons. Ik deed opnieuw een "test" vanuit het e-mailadres in kwestie naar een ander e-mailadres (van mij), en u ziet in bijlage 1 - dat we deze verzending 2 maal ziet in de verzonden berichten, doch de ontvanger ontving het bericht slechts éénmaal zoals het moet. (zie ander bijlage). Mijn instellingen voor de e-mails in Thunderbird, zijn voor al mijn adressen dezelfde, en slechts op 1 adres heb ik de melding van een dubbele zending ???? Misschien nog eens bezien. Gegroet. RMO.
  13. Geachten, Ik werk met Windows 10 - en mijn e-mailserver is Thunderbird. Sinds een een paar weken, heb ik het fenomeen, dat ik na het verzenden van een "@hotmail.com" bericht, in de "Verzonden" rubriek, het verstuurde bericht 2 maal te voorschijn komt. Bij de andere adressen heb ik dit niet. Graag een seintje met de eventuele oplossing a.u.b. Gegroet. RMO.
  14. Beste passer, Niet geldende mailadressen kan niet, gezien zich in deze mails in kwestie, mijn e-mailadres bevindt, die ik dagelijks gebruik. (Een Proximus-adres). Doch bij het lezen van alle problemen bij andere leden, zie ik, dat het toch met dezelfde "extensies" gebeurd, nl.: "Proximus" en "Skynet.be" !! Ook mijn zendingen zijn in groep (van +/- 35 adressen) zoals bij deze andere leden. Mijn verzendingen gebeuren via Gmail. Wanneer er geen specifieke remedies bestaan tegen dit euvel, gaan we er gewoon mee verder. In elk gev
  15. Geachten, Nog geen antwoord of tip ontvangen op mijn probleem, uitgelegd in mijn topic van vrijdag 21-08-2020. (Zie bericht hierboven). Ik ontvang dagelijks dergelijke meldingen, vooral van berichten met extensies "proximus.be" en "skynet.be" !! Graag een seintje a.u.b. Gegroet. Rolle.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...