Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Audio/Video afspelen in Itunes gaat niet meer. Audio en Video's openen gaat maar afspelen niet. Ik heb Quicktime eraf gedaan en herinstalleerd en ook dit hielp niet.

Kan ik Itunes eraf gooien en herinstalleren zonder dat ik mijn thuisvideo's in Itunes kwijtspeel? Ik gebruik Itunes om eigen "filmpjes" via thuisdeling en appleTv op mijn TV toestel te bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Delen

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      40.282
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    netsmywifiext
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door t.d.
      Hallo,

ben een backup aan het maken van mijn computer (pc met windows 10) en heb een probleempje met mijn itunes bibliotheek.

Ik heb mijn itunes media folder in het verleden al regelmatig gekopieerd en heb nu exact hetzelfde gedaan.  Maar als ik nu ga kijken vind ik wel de hele folderstructuur terug, maar als ik verder doorklik zijn alle folders zogezegd leeg. maar als ik dan via eigenschappen ga kijken, komt de grootte van de folder wel overeen met mijn hele bibliotheek.

lijkt wel alsof de bestanden verborgen zijn of zo? iemand een idee hoe ik die mp3-bestanden terug zichtbaar kan maken?
    • Door pmaris
      Hallo,
      ik wil graag één van mijn Outlook-agenda's (mijn professionele, niet mijn privé-agenda) synchroniseren met mijn IPhone 7 via ITunes. Ik werk met Outlook voor Office 365. Als ik in ITunes op het icoontje van mijn IPhone druk en dan Instellingen - Info, krijg ik het scherm om agenda's te selecteren (zie bijlage). Aangezien ik niet alle agenda's wil synchroniseren, wil ik de optie "geselecteerde agenda's" aanvinken, maar dat lukt dus niet. Iemand enig idee hoe dat komt? Een andere vraag: kan je ergens instellen in welke richting de synchronisatie moet verlopen (van desktop naar IPhone, van IPhone naar desktop of beide richtingen)? Ik herinner me dat je dat in een vroegere versie van ITunes (meerder jaren geleden) kon kiezen. Is dat nog zo? Alvast hartelijk dank voor eventuele tips.
      Met vriendelijke groeten,
      Paul

• Door jave
      Ik heb ongewild een aangekocht nummer uit de bib van iTunes van mijn iPad gegooid. Hoe krijg ik dat er terug in?
      Dank bij voorbaat?
    • Door GtenW
      Reeds een behoorlijke tijd krijg ik in iTunes de melding "MobileDeviceHelper werkt niet meer".
      De foutmelding komt sowieso als ik in het submenu 'Bewerken' -> 'Voorkeuren' -> 'Apparaten' aanklik, maar ook (pas na enige tijd, b.v. als hij apps gaat copiëren) na een opdracht 'Handmatig reservekopieën maken en terugzetten".
      Bovenstaand topic is al eerder geplaatst maar was afgesloten. Alles wat daar getipt was, heb ik reeds geprobeerd, maar werkt niet!
      Opmerking: misschien heeft bovenstaande technisch met iets anders te maken: als ik mijn iPhone aansluit, startte vroeger automatisch een programma die me vroeg of ik foto's wilde downloaden naar de computer. Dit automatisch starten gebeurt ook niet meer. Conform de tip van de Apple website kan ik nog wel foto's naar m'n pc copiëren door op 'Computer' te klikken en vervolgens via de rechtermuisknop op mijn iPhone (of iPad, maakt in dit geval niets uit) "Afbeeldingen en video's importeren" (zou trouwens fijn zijn als hij na aansluiten dit scherm ook weer automatisch kon opstarten), maar als ik dan zoals vroeger klik op "Instellingen voor importeren" reageert de computer niet meer op deze opdracht. Zoals gezegd, vermoed ik (maar ik weet dit niet zeker) dat ook die fout teruggaat op dezelfde oorzaak waarom ik in iTunes de foutmelding "MobileDeviceHelper werkt niet meer" krijg. Het zou super zijn als iemand mij kan helpen om dit hardnekkige probleem (deze hardnekkige problemen) op te lossen. DANK bij voorbaat!
    • Door nicky1
      Hallo, ik gebruik windows media player om mp4 videos, gemaakt met mijn Samsung Galaxy S7, te bekijken. Filmpjes die ik verleden week gemaakt heb, kan ik perfect bekijken met WMP. Filmpjes die deze week gemaakt zijn, en op dezelfde wijze op de pc zijn gezet, krijg ik enkel geluid en geen beeld. Windows media player werkt dus voor de filmpjes van verleden week en alle vorige, maar niet voor die er nu opgezet zijn. Iemand een idee hoe dit kan komen ? Alvast bedankt.
  • Nieuwe aanmaken...