Ga naar inhoud

Thuisnetwerk


Theo2602

Aanbevolen berichten

6 uren geleden, droske zei:

Mogen je helpers eerst nog weten welke van de aangeboden "oplossingen" je denkt te gaan gebruiken en waarom?

Ik begrijp uw reactie niet, ik heb toch duidelijk met VDHE afgesproken dat, wanneer ik problemen heb (waarbij ik ook bedoelde als alles zou gelukt zijn), ik met hem contact zou opnemen. Hij vond dat voldoende. En jij hebt zelf geschreven dat ik mij bij één helper moest houden. Wat ik ging doen, stond er al van bij het begin: een router plaatsen in mijn studio, verbonden met de UTP kabel, zodat ik daar ook Wifi heb. Alleen was mijn vraag of ik die router dezelfde naam en passwoord moest geven, en of ik dan vanuit de woonkamer contact kon maken met mijn printer in de studio.

Hij zegt op allebei ja, terwijl ik vroeger te horen kreeg dat ik de router in de studio een andere naam en passwoord  moest geven. Dus reken ik er op, dat hij gelijk heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Theo2602 zei:

Ik begrijp uw reactie niet, ik heb toch duidelijk met VDHE afgesproken dat, wanneer ik problemen heb (waarbij ik ook bedoelde als alles zou gelukt zijn), ik met hem contact zou opnemen. Hij vond dat voldoende.

Dat hebben we nergens kunnen lezen.

Op uw vraag gaat er een :locked2: op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.