Ga naar inhoud

Windows foutherstel


Jaques

Aanbevolen berichten

18 uren geleden, Jaques zei:

Gister had mijn laptop een update maar ik had perongeluk mijn laptop afgesloten vandaag ga ik op mijn laptop dan zie ik staan Windows foutherstel kan Windows niet starten. Dit wordt moglijk veroorzaakt door een recente wijziging in hardware of software

Als ik op f8 druk daarna naar veilige modus ga kom ik weer op hetzelfde terecht bij Windows foutherstel waar ik opstartherstel starten kan drukken of op Windows normaal starten 

aangepast door Jaques
Link naar reactie
Delen op andere sites

  1. Plaats de Windows 7 of Windows Vista-installatieschijf of systeemherstelschijf een systeem en vervolgens de computer afsluit.
  2. Start de computer opnieuw met behulp van de aan/uit knop van de computer.
  3. Als dat wordt gevraagd, druk op een willekeurige toets en volg de instructies die worden weergegeven.
  4. Kies uw taal en andere voorkeuren en selecteer volgende op de pagina Windows installeren of op de pagina Opties voor Systeemherstel .
  5. Als u de installatieschijf van Windows, selecteer uw computer herstellen.
  6. Selecteer de Windows-installatie die u wilt herstellen en vervolgens volgende.
  7. Opstartherstel selecteren in het menu Opties voor Systeemherstel en volg de instructies op het scherm.
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, stegisoft zei:
  1. Plaats de Windows 7 of Windows Vista-installatieschijf of systeemherstelschijf een systeem en vervolgens de computer afsluit.
  2. Start de computer opnieuw met behulp van de aan/uit knop van de computer.
  3. Als dat wordt gevraagd, druk op een willekeurige toets en volg de instructies die worden weergegeven.
  4. Kies uw taal en andere voorkeuren en selecteer volgende op de pagina Windows installeren of op de pagina Opties voor Systeemherstel .
  5. Als u de installatieschijf van Windows, selecteer uw computer herstellen.
  6. Selecteer de Windows-installatie die u wilt herstellen en vervolgens volgende.
  7. Opstartherstel selecteren in het menu Opties voor Systeemherstel en volg de instructies op het scherm.

Maar die heb ik niet hoe krijg ik die ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.