Ga naar inhoud

fotovoorstelling naar facebook


Aanbevolen berichten

hallo, ik heb een vraag wat betreft een diavoorstelling van eigen foto's met muziek erbij uit IPhoto, die je naar facebook exporteert die kwaliteit is niet aan te zien, kan je daar iets aan veranderen, of ligt dat aan facebook zelf dat dit zo slecht is, met gewone foto's lukt het redelijk , maar een eigen voorstelling maken dat trekt op niets, hoe kan ik dit oplossen, moet je dan een fotobewerkings programma aanschaffen of is er een andere oplossing.

m.v.g.

pieter-jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf ben ik Faceloos, dus of het aan Facebook ligt dat weet ik niet.

Ik neem aan dat iMovie aanwezig is op jouw Mac, probeer een korte voorstelling te maken als test.

 

Ik gebruik iMovie op mijn iMac & iPad om van losse foto's bij elkaar samen te voegen en vervolgens krijg ik een goed video kwaliteit.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, pieter jan zei:

maar als je het naar Facebook plaatst, dan is het VEEL minder, zal dan wel aan facebook liggen, mag deze topic dan afsluiten, nogmaals dank. 

Dat is zeer jammer.

Wellicht kan je bij Facebook melden, kwaliteitsverbetering voor in de toekomst :hmmmm:

 

Dank voor de feedback  :top: & graag gedaan :adore:

Bij deze het slotje 59ea0ff4b8a7a-smiley_slotje.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.