Ga naar inhoud

Digital Editions


Kris72

Aanbevolen berichten

Hallo, 

 

Ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik probeer al maanden hulp te krijgen van Adobe maar zonder resultaat. Ik gebruik windows 10 en heb ooit een Adobe ID aangemaakt met een oud emailadres waar ik geen toegang meer toe heb. Helaas ben ik het wachtwoord vergeten en kan ik geen boeken van de bieb meer op mijn e-book lezen. 

 

Nu heb ik een nieuw ID aangemaakt maar Digital Editions laat me geen nieuw ID toevoegen of iets wijzigen. Hij wil per se het wachtwoord van het oude emailadres. En dat heb ik dus niet. Volgens de helppaginas van Adobe moet ik in dat geval contact met ze opnemen. Ik heb dat geprobeerd via telefoon, chat en het forum. Iedereen verwijst me naar het forum maaff daar krijg ik geen antwoord.

 

Dit moet toch op te lossen zijn? 🤔🤔🤔

 

Ik hoop echt dat iemand me kan helpen.

 

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik ken hem inmiddels bijna uit mijn hoofd 🤔

 

In mijn geval; vergeten wachtwoord bij oud emailadres,  moet ik contact met ze opnemen. 

 

Dan heb ik de mogelijkheid om te chatten of de vraag op het forum neer te zetten. Dat zijn de contactmogelijkheden. Via de chat kunnen ze niet helpen en verwijzen ze naar het forum. Daar wordt helaas al weken niet gereageerd. Terug naar de chat enzovoort. 

 

Ik heb gisteren een telefoonnummer gevonden maar ook zij kunnen niks en verwijzen naar het forum.

 

Op Google vond ik een en ander over iets wijzigen in het register maar dat was me net te onduidelijk.

aangepast door Kris72
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.